1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Sex med bedste ven?

Sex med bedste ven?

brun-160e1cba43

brun-160e1cba43

8 indlæg
  • Skrevet
Okay, håber i har nogle råd eller kan give mig en peptalk: Mig og min bedste ven har været retti' gode venner i mange år, og jeg tror egentlig altid vi har haft følelser for hinanden. For omkring 1,5 år siden indrømmede vi overfor hinanden at vi havde følelser. Nå, vi valgte, eller jeg valgte ikke at give det en chance. Dumt. Grunden var egentlig at vi begge skulle på efterskole, og det ville blive at for kompliceret, og jeg var også bange for at ødelægge venskabet. Vi startede så på efterskole, og han fik ret hurtigt en kæreste, og det havde jeg det faktisk fint nok med. Jeg fik også en kæreste, som jeg nok ikke havde så vildt mange følelser for, da jeg nok havde min bedste ven lidt i tankerne. Han slog så op med sin kæreste, og lidt efter slog jeg op med min. Vi mødtes så en weekend sammen med nogle af vores venner, og vi blev ret fulde, og så kyssede vi. Vi mødtes så igen en weekend, hvor han så sov hos mig. Vi er jo så stoppet på efterskole nu. Her den anden dag sender han så en besked i fuldskab om at han gerne vil have sex med mig, og der panikkede jeg så lidt... Fik jeg nævnt at jeg er jomfru? Jeg har altid haft den ide om at min første gang skulle være med en kæreste osv osv. Og jeg føler også at jeg har været "fornuftig" når det kommer til sex, at jeg ikke havde sex med min ekskæreste og der har da også været andre scenarier hvor det kunne være sket, fordi jeg har ventet på den rette. Men jeg er kommet ret meget i tvivl her. For jeg kan rigtig godt lige ham og jeg ved at han ikke bare brænder mig af bagefter. Men jeg er også bare bange for at jeg på en måde føler mig presset ud i noget, at jeg ubevidst eller bevidst tænker at det bare skal overstås nu, og nu når der har været så mange gange hvor jeg har afvist andre, at det så bare skal gøres og at jeg ikke gider at blive for "gammel" (ved godt at alder er ligemeget). Men jeg har da også snakket med flere veninder om hvor meget alt det mødoms-pis bliver kørt op, og at man egentlig bare skal stole på personen, så er det nok. Og jeg stoler på min ven og jeg har jo også følelser for ham. Please giv mig jeres syn på sagen, tænker jeg for meget?
vaniljestang

vaniljestang

246 indlæg
  • Skrevet
Hvis du gør det, så sørg for at jeres forventninger er afklaret først. Hvis du vil mere, er det nok ikke en god idé. Så vil det ende med du vil blive ked af det efterfølgende. Jeg synes ikke du skal gøre det bare for at gøre det. Det vil du fortryde senere. Det er meget sårbart at have sex de første gange, og det er vigtigt det er en du føler dig 100p tryg ved, for en god oplevelse, men også en hvor I har de samme forventninger. Hvis du og din ven er enige om at det bare er sex og ikke noget videre, ser jeg ikke problem i det. Men du har følelser for ham.. Også er det altså noget mere sårbart. Jeg synes helt ærligt du skal vente..