1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Sex med eks

Sex med eks

Mabd

Mabd

22 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

For ca. 2.5 mdr. siden gik min kæreste fra mig efter næsten 9 år sammen - vi har kendt hinanden hele livet og var gode venner inden og vil være gode venner efter. Han var jo ikke kun min kæreste med også min bedste ven. Jeg fandt hurtigt en ny lejlighed efter bruddet, men vi snakker sammen næsten dagligt og ses min. 1 gang om ugen.

Da han slog op, var det med begrundelsen at vi skændes over alt og egentlig var sammen uden at være sammen, vores sex liv var heller ikke det mest fantastiske, men mere en rutine og det samme var vores forhold blevet. Vi var ellers lige begyndt at kigge på hus, og så sprang bomben.
Det kom som et kæmpe chok for mig da jeg slet ikke havde set det komme, men egentlig godt kan se og forstå hans begrundelse, men efter at have drøftet det med andre, tror jeg også at han har en "krise" over at vi havde været sammen så længe, og kun havde været sammen med hinanden, aldrig prøvet andre og det at vi så begyndte at kigge på hus osv, har gjort at han har tænkt over de tænk han ikke har prøvet og troede han kunne leve med med, men pludselig har følt sig "fanget" og følt han ikke kunne leve med det, og gerne ville prøve at være uafhængig. Vi har boet sammen de 4 ud af de 9 år.
Han har efterfølgende fortalt at han er i tvivl om det er den rigtige beslutning, han ved det er den rigtige nu, men er i tvivl om det er den rigtige på sigt.
Han har siden vi har slået op gået i byen stort set hver weekend, skrevet sammen med andre piger han har mødt i byen og blevet venner med rigtig mange på facebook, og det gør så ondt - han har fortalt at han selvfølgelig stadig elsker mig, men vi bare ikke kan være kærester, ihvertfald ikke lige nu.
Jeg prøver ikke at vente på ham, men har heller ikke lyst til at være sammen med nogle andre.
Mit dilemma er både det overstående, da jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med hans tvivl og min forsat store kærlighed til ham, som jeg har endnu, samt her kommer den store finale - vi har stadig sex.....

Ved det sikkert er meget forkert, men vi har haft sex flere gange om ugen efter han slog op, nu er det ikke så tit, men stadig min 1 gang om ugen. Jeg gør det fordi jeg savner ham og hans nøgne krop, men nok også lidt med tanken om at så han da ikke sammen med nogle andre - men ved jo at det kommer på et tidspunkt alligevel, og det, er det der går mig mest på nu. Han har nemlig selv givet udtryk for at have et behov for at prøve at have sex med andre og at vi nok ikke finder sammen igen før han har prøvet det, hvis det skal være os igen.

Ved bare ikke hvad jeg skal stille op med alt det her, så kunne godt bruge nogle råd ude fra.
Og ved jeg nok er meget naiv, men jeg elsker ham af hele mit hjerte og kan kun se mig sammen med ham.

missengmark

missengmark

12406 indlæg
  • Skrevet

Helt ærligt, så ville jeg gå fra ham en gang for alle hvis det var mig. Jeg kan udemærket godt forstå at det må være hårdt, når I har været sammen i så mange år og du selvfølgelig elsker ham! Det kan jeg virkelig godt forstå.
Men sådan som jeg ser det, så "leger" han jo bare med dig. I har slået op og I har stadig sex på trods af at han har sagt han har behov for at have sex med andre piger, og han slet ikke er sikker på at I to finder sammen igen. Det lyder ikke rigtigt i mit hovede.
Han får jo lov til at få det hele på den her måde. Han har næsten et forhold til dig, siden I stadig ser hinanden så tit, plus at han får lov til at være sammen med en masse andre fordi I jo ikke er sammen mere.
Det eneste råd, hvis man da kan kalde det det, jeg kan give dig, er at komme ud af det! Jeg tror kun det vil ødelægge dig endnu mere, af at du bliver ved på den her måde med en fyr, der ikke er sikker på han gider være sammen med dig igen?

Mabd

Mabd

22 indlæg
  • Skrevet

ja det jo også det jeg lidt føler, at jeg giver ham alt det gode uden at vi er "rigtige" kærester.
Og nu har jeg så lige i dag fundet ud af at han var været sammen med en anden, men han ikke kunne gennemføre det fordi han tænkte på mig og bare ikke var klar til det, men det gør ikke op for at han har været sammen med en anden og haft sex dog uden at gennenføre, jeg tuder og tuder og han er lagt så meget på is, selvom hans undskyldnings beskeder er mange, men det gør bare for ondt.

missengmark

missengmark

12406 indlæg
  • Skrevet

Jeg tror det er meget klogt at du lægger ham på is, i hvert fald et stykke tid. Det kan jo godt være at manden kommer til fornuft, og ser at det faktisk er dig han vil have, og ikke alle mulige andre.
Måske var han bare "kørt fast", og troede at han havde brug for lidt forandring og spænding. Men når alt kommer til alt, så er det nok ikke det han vil alligevel.
Jeg kan virkelig godt forstå at det er hårdt!! Jeg har selv prøvet at få brændt nallerne på nogenlunde samme måde. Men jeg slettede ham fuldstændig, for det var den eneste måde jeg kunne komme videre på. Det tog dælme lang tid, men den dag i dag snakker vi stadig sammen og er venner..
Men jeg håber virkelig det bedste for dig!!!!!!

Mabd

Mabd

22 indlæg
  • Skrevet

mange tak for de søde ord, ja håber det får ham til at få øjnene op, kan ihvertfald mærke på ham at han godt ved at det han har gjort nu er noget lort og at det har ramt mig hårdt og ham det samme.
men 1000 tak.

pialene2

pialene2

7135 indlæg
  • Skrevet

Jeg ville finde vreden frem, hvis jeg var dig, den vil hjælpe dig til at give slip på ham. For hvorfor elske en fyr, der har det behov at han vil have sex med andre for ikke at gå glip af noget, og som skider på at du elsker ham og bare vil have ham igen.
Det er usundt med venskab, når du elsker ham og ikke kan slippe ham. Og hvis du vil have en chance hos ham, så skal du bryde helt, ellers har han dig jo alligevel, han kan mærke at du står og venter på ham, og det har I næsten aftalt, til når han har fået sit sex med andre.
Lad ham mærke at han ikke kan få i pose og i sæk, og at det ikke er sjovt at knalde en tilfældig kvinde, når han har sådan en som dig.

Sæt ham fri, vær vred på ham, det har han fortjent! Og først når du slipper ham kan han mærke savnet. Slet ham fra face, så du ikke kan se hans nye kvindebekendtskaber.

pialene2

pialene2

7135 indlæg
  • Skrevet

Tilføjelse: og hav med i baghovedet, at han sagtens kan kede sig efter tre år sammen med dig igen. Tænk over om du overhovedet tør satse på ham.