1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Single

Single

xoxo94

xoxo94

7 indlæg
  • Skrevet
Hej skønne piger! Er der nogen herinde der lige er blevet single som mig? Og hvordan håndterer i hele situationen? Føler at alle omkring mig har kærester.
beautyandthebeast

beautyandthebeast

12 indlæg
  • Skrevet
Nu er jeg ikke liiiige blevet single, men blev det for lidt over et halvt år siden. Hvis jeg skal tale for mig selv, er jeg kommet ud på den anden side, hvilket jeg har været i noget tid og kom det forholdsvist hurtigt til trods for, at det ikke var min beslutning og at jeg aldrig aldrig aldrig nogensinde troede jeg skulle komme igennem det. Som det er med mange ting, vil du ALTID ligge mærke til alt det du ikke selv har, og derfor virker det også som om alle andre er i et forhold lige nu, men jo mere du kommer videre og jo flere dage der går vil du faktisk ligge mærke til at der er mindst ligeså mange singler! Håndter det på en måde hvor du stadig kan kende dig selv. Du må aldrig miste dig selv i din healing af hjertesorg. Sørg for at lave masser af planer med veninder, familie og andet, som dækker over den tid du havde med din tidligere kæreste. Lav et clean cut med din ex, hvis i ikke skal finde sammen igen. Clean cut er det ENESTE der virker. Derimod ikke sagt, at i ikke må snakke sammen, men lad der lige gå noget tid, så i begge kan slikke sårene. For et heartbreak er ikke sjovt uanset hvad. Sørg for at snakke ud om det! Folk som virkelig normalt er der for dig vil også forstå det og støtte dig! Og så ellers bare sørg for at komme ud! Nyde en drink, danse natten lang og skab nye minder som single. Dét er den bedste måde at heale på efter min mening, og det var også de råd jeg fik i sin tid herinde, da jeg var mere end knust. :-) Kram til dig og held og lykke i processen :-)