1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Skal jeg glemme ham ?

Skal jeg glemme ham ?

lookingforlove

lookingforlove

83 indlæg
  • Skrevet
Hej piger, jeg har i en måneds tid skrevet med den her fyr og vi har skrevet sammen næsten hver dag, vi aftalte at mødes men så på dagen aflyste han det og spurgte om ikke vil kunne finde en anden dag, det gik jeg med til men så har jeg ikke rigtig hørt fra ham siden, har skrevet til ham men han svare ikke, det undre mig lidt for hvorfor skriver han ikke bare hvis han ikke er interesseret, mit spørgsmål er om jeg skal skrive til ham eller glemme ham og slette hans nummer? Håber i kan hjælpe :)
Whineit

Whineit

1509 indlæg
  • Skrevet
Glem ham, han er ikke interesseret i dig.
5'eren

5'eren

44 indlæg
  • Skrevet
Ja det er altid nemmere bare at stikke halen mellem benene istedet for at tage tyren ved hornene. Så glem ham, der er ingen grund til at spilde tiden på en fyr der ikke har nosser nok til at fortælle han nok ikke er interesset alligevel.
vaniljestang

vaniljestang

246 indlæg
  • Skrevet
Han har nok fået kolde fødder. Det er altid svært, når der ikke er en afklaring på. Åh det er så irriterende når de ikke har nosser nok til at sige de ikke er interesseret alligevel. De tror at vi bliver "gladere" af at de bare stopper kontakten, hvor jeg tror alle kvinder ville sætte pris på at få afvide han ikke er interesseret i forhold til det andet. Jeg synes ikke du mister noget, ved at kontakte ham igen. Jeg havde nok selv skrevet noget i stil med "Hej. Jeg undre mig over jeg ikke høre noget fra dig? Jeg ville rigtig gerne se dig. Hvis du har mistet interessen er det helt fair, men jeg ville sætte pris på hvis du meldte det ud istedet for at ignorere" noget i den stil, så han ved at det ikke er iorden. Det er ikke sikkert du får svar hvis du skriver, men du mister ikke noget ved at prøve. Jeg tror desværre han har mistet interessen, men sikke en vatpik bare at ignorere.
unicornfre

unicornfre

4 indlæg
  • Skrevet
Glem ham. Hvis han ikke engang har nosser til at skrive, at han ikke er interesseret alligevel, så kan du ikke bruge ham til så meget.