1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Spørsmål til kvinder

Spørsmål til kvinder

Jk27

Jk27

1 indlæg
  • Skrevet
Det med stavningen beklager jeg. Jeg er måske ikke velkommen her til spøge? Vis ikke må jeg jo melle mig ud igen. Men jeg kan godt skære det ud. Mine kone hved alt. Og det er et år siden nu. Men jeg søgte mer svar fra nogle der hade prøvet noget af det samme og måske en hvor det var kvinden der sluted det. Og dem der svar at det er dumt. Det har jeg fundet ud af! Men det ændre jo ik på det der er sket. Og følser og kærlighed er man ikke selv hære over altid. Og nu ligger det bar sådan at jeg fik følser for en anden kvinde som os var gift. Og gav udtryk for det hun levet i der hjem var lort og gerne vil mig op til skyerne. Og når hun så er væk næsten fra dag til dag så gør det lidt undt. og nu efter et år tænker jeg stadig på hin men ik på samme måde men tænker hun på mig selv det var hin der slutet det.
Jk27

Jk27

1 indlæg
  • Skrevet
Lig en ting mer. Nu var det ik en pige på 17. Det var en kvinde på 35.
contrast

contrast

1688 indlæg
Så din kone ved alt om det, du fortæller her? Ved hun også, at så snart den anden kvinde stikker sit fjæs frem og siger "jeg vil gerne være sammen med dig", så ville du indlede en affære igen på stedet?