1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Ulykkelig kærlighed

Ulykkelig kærlighed

• Skrevet
Jeg har en kæreste, som har været mig utro 2 gange, han nedgøre mig og viser ik rigtig en interesse for mig... For 1 år siden kom jeg til at snakke med en fyr (Min venindes, kærestes ven) til min venindes fest, og han er bare MEGA flot! - Jeg blev inviteret til hans nytårs fest, og jeg er meget genert, så jeg turde ikke rigtig snakke med andre end min veninde og hendes kæreste, men jo mere alkohol jeg fik, jo mindre genert blev jeg og kunne begynde at danse med min veninde :-) Vi var alle sammen fulde og ham den flotte gav mig SÅ meget opmærksomhed! Jeg syntes det var lidt sjovt at han flirtede meget med mig og han ville danse med mig, men jeg vil ikke, for havde en kæreste! (Og det vidste han godt). Da jeg ville til at hjem af, nytårs aften, det kunne jeg ikke få lov til, for han ville have jeg skulle blive (ham den flotte)... Jeg syntes mere og mere om ham, og han prøvede at holde om mig og holde mig i hånden, men gik væk fra ham, fordi jeg havde jo en kæreste!! Det endte med jeg kunne få lov til at smutte hjem til min kæreste... Nogle dage senere fik vi hinandens Snapchat og så startede det hele enlig...... Jeg faldte mere og mere for ham, kom med løgne overfor min kæreste, så jeg kunne være sammen med vennerne, for at se ham...... Det endte med jeg blev så glad for ham, at jeg sagde til min kæreste dengang, at jeg ikke kunne være kærester mere... Han spurgte om jeg havde fundet en anden, men sagde nej, for ikke at gøre ham ked af det, selvom jeg godt ved han havde behandlet mig som lort!.... Men ham den flotte blev helt vild da jeg slog op, og skrev at han savnede mig og så ses vi nogen dage efter, for han spurgte om jeg ikke vil hjem til ham og se film ALENE uden venner! Fik helt is i maven, jeg var spændt men også nervøs! Jeg kom hjem til ham, og han lå op til sex.... Jeg er ikke typen der har sex med hvem som helst, men var så forelsket at jeg troede det skulle være ham og jeg... Jeg havde lidt dårlig samvitttighed bagefter, for det lignede ikke mig at gøre sådan KUN når man er kærester..... Men vi så hinanden igen ugen efter og havde også sex, men han virkede SÅ anderledes og mærkelig!! Kunne mærke der var noget galt!... Jeg tog hjem dagen efter og hadede mig selv for at tage hjem til ham, for syntes det var ret akavet!!... Jeg hørte heller ikke fra ham mere... Jeg skrev, men blev ignoreret.... Jeg havde det så skidt med mig selv!.... For jeg kunne kunne kun bruges for sex åbenbart.... Og han gik og blærede sig overfor sine venner at han havde haft sex med mig og havde fået mig til at slå op med kæresten...... Jeg var så knust...... Jeg prøvede at skrive til ham flere gange, og forklarede ham hvor dårligt jeg havde det med det hele... Og at jeg slet ikke er den type der bare har sex med alt og alle... Har altid været en pæn og ordenlig type..... Men intet svar fik jeg!.. Min veninde skrev til ham, at hun syntes han har opført sig som en kæmpe nar, og hvad fanden han havde gang i.... Og han svarede bare han syntes jeg var en rigtig sød pige, og det var det....... Følte mig så brugt og ulækker, men det endte med jeg fandt sammen med min eks kæreste igen 6 mdr efter.... Og vi stadig sammen idag... Men kan stadig mærke jeg stadig er vild med ham den flotte.... Når jeg ser ham, og snakker med ham.... Savner ham og hans opmærksomhed, og når jeg ser eller høre han slæber nye piger hjem hver weekend og kysser nogen i byen, bliver jeg MEGA trist!.... Hvad kan jeg dog gøre?.... Jeg falder kun for flotte idoiter (undskyld sproget).... Min kæreste (som også var min eks) er stadig en idiot, og føler ikke jeg kan gå fra ham, for mangler trygheden og har kun 2 veninder... Den ene er højgravid og gift og den anden har mor til en på 3 år, og har heller ikke så meget tid.... Så vil komme til at stå meget alene... Når jeg skal til fest, og jeg ved ham den flotte kommer, gør jeg mig ekstra lækker, for at prøve at fange hans opmærksomhed, og vil så gerne se ham stadig, selvom han ikke har været særlig sød.... Hvad skal jeg dog gøre?....
culpa

culpa

538 indlæg
  • Skrevet
Og du synes efter dit indlæg ikke at det er meget åbenlyst at du skal gå fra din kæreste? Tag nogle beslutninger som er gode for dig selv, og hold op med at bruge folk som sutteklud, specielt når de ikke behandler dig ordentligt.
Naika

Naika

432 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Stakkels din kæreste det kan du ikke være bekendt du får da,som fortjent slå dog op du elsker ham jo ikke siden du går,og sukker efter andre "flottefyre" det er uærligt hvorfor skulle ham den anden tag det seriøst,når du er i et forhold.............
Mister

Mister

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg vil rigtig gerne skrive sammen, har været ud for noget af det samme.. vil gerne hjælpe dig, da jeg selv dummede mig rigtig meget og blev rigtig såret... det vil jeg ikke have skal ske for andre, så vil gerne hjælpe!:) hvis du vil er du altid velkommen til at skrive en besked til mig :)
Beautylove

Beautylove

178 indlæg
  • Skrevet
Ingen af dem lyder som ordentlige kærester, og du elsker vist heller ikk rigtig din kæreste. Du ved allerede de er idioter, så de er ikke din tid værd. Du har virkelig brug for noget selvtillid som ikke kommer af bekraftigelse fra fyre. Jeg ved godt det er kart at blive lagt mærke til i byen og til fester og at det kan være skræmmende at stå alene, men det er også virkelig sundt for dig. Måske du skulle være single lidt og finde din egen styrke, hvis du kommer lidt på afstand af de to kan det også være der kan være plads til at finde en som du elsker og som også bekandler dig godt
Hende der

Hende der

77 indlæg
  • Skrevet
Jeg kan ikke undgå at studse over vendingen, at du altid falder for flotte idioter. Eller hvordan formuleringen lød... Hvis du oplever at situationer og oplevelser gentager sig med nye mennesker, så er det måske noget der bliver affødt af noget du ubevidst gør. Jeg har selv været i det ene dårlige forhold efter det andet, og syntes mine eks'er var nogle idioter. Men problemet lå egentlig i, at jeg er pisse dårlig til at sætte grænser, sige fra og generelt bare at sørge for jeg selv er glad. Jeg lagde gang på gang min lykke i andre folks hænder, og det er ikke ok. Ingen andre kan tage ansvar for min lykke. Jeg håber du kan prøve at se indad, og se om du kører rundt i nogle mønstre, der spænder ben for dig.

Mest populære tråde