1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Utroskab?

Utroskab?

• Skrevet
Hej. Min kæreste og jeg har været sammen on and off i snart 4 år. Han flirter med andre piger bag min ryg... Han vil ikke vise mig frem for nogen, kun familie og nære venner... Han skjuler mig, hvilket vil sige han ikke siger til nogen, at han har en kæreste og ville IKKE stå i et forhold fx på facebook... Og han har blokeret mig alle steder på de sociale medier, for især andre piger må ikke opdage han er sammen med mig.... Han vil ikke stå ved han har en kæreste.... Men han ansøger alle mulige piger om venskab på facebook, følger dem på Instagram og liker deres billeder, skriver til dem, og spørger om deres Snapchat osv..... Syntes det så sk*de surt, for jeg kan ikke bare skælde ham ud og sige han skal stoppe, for han ved ikke, at jeg ved alle de ting....... Hvad skal jeg dog gøre?....
xxmahaloxx

xxmahaloxx

956 indlæg
  • Skrevet
Øh, slå op med ham ? Hvorfor vil du dog nogensinde finde dig i sådan en opførsel ? Han elsker dig jo på ingen måde! Hav lidt selvrespekt og afslut det forhold.
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
Det gør mig ondt kom væk han er en livsødelægger han har ikke fortjent dig,og lad han ikke få et ben til jorden bagefter du er alt for godmodig,men du har været det for den forkerte du skal væk skabe dit eget finde din styrke det er frygteligt hva han har gjort..................
  • Skrevet
Når jeg har gået fra ham, så fatter jeg heller ikke hvorfor jeg savner ham, for han har været sådan en nar, og har bollet udenom 2 gange af hvad jeg ved, og tager stadig hjem til piger i skjul...... Han siger han elsker mig, men kan ikke forstå hvor han gør sådan så..... Bliver virkelig såret, for hr mange følelser for ham (spørg ikke hvorfor jeg stadig har, for fatter det heller ikke selv)...
culpa

culpa

529 indlæg
Du godeste. Ja, det er ikke okay at stalke tilfældige piger uden at ville være offentlig omkring forholdet. Men han har altså ikke slået nogen ihjel, så det er måske lidt tidligt at kalde ham for livsødelægger, der er jo næsten ingen information i tråden.
Han har haft sex med 2 imens han var i er forhold med mig...
culpa

culpa

529 indlæg
Ja, det kan jeg se nu, da det jo ikke fremgik at den oprindelige tråd. Gå fra ham, det er ikke okay. Jeg anfører dog også, at vi ikke ved nok om ham og situationen til at være ude med de helt store skældsord og følelser.
Naika

Naika

423 indlæg
Tsk,er det da okay,at stalke piger,når man ikke er i et forhold?han behøver ikke ligefrem,at være nogen morderisk galning for,at være en ødelæggende kraft i en andens liv kan man ikke være sin partner tro,så er man for umoden til,at være i et forhold med vedkommende,så fortjener man et kæmpemæssigt los i den flade...............
culpa

culpa

529 indlæg
Jeg har da flere gange sagt, at det på ingen måde er okay. Nu ligger du altså ord i munden på mig.
Supernova1

Supernova1

402 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.

Mest populære tråde