1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Vil han mig?

Vil han mig?

Skytten84

Skytten84

11 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
Supernova1

Supernova1

443 indlæg
  • Skrevet
nej
Lius

Lius

69 indlæg
  • Skrevet
Han lyder interesseret. Giv ham lidt tid, måske har han travlt for tiden :)
gitte345

gitte345

557 indlæg
  • Skrevet
Altså 5 mdr er da ret lang tid efter sidste kæreste. Jeg synes da, han lyder klart interesseret. At han ikke har svaret endnu, samme dag? Han har måske travlt eller spiller kostbar. Ja, det gør fyre, selvom de officielt ikke gør. Jeg tror på det:)
Aisa

Aisa

64 indlæg
  • Skrevet
Jeg er bange for, at du har dækket hans behov, & så er interessen faldet. Det lyder godt nok negativt, men den slags findes desværre også. Jeg synes, det tyder på det, når ikke han har svaret dig. I har trods alt haft en hel del sammen. Håber selvfølgelig at jeg tager fejl... Held & lykke.
mekkafine

mekkafine

14 indlæg
  • Skrevet
Altså alle mennesker har travlt! At han ikke svarer lige med det samme, kan jo skyldtes 100 ting du ikke ved. Forstår godt du har det sådan, for selvfølgelig panikken man lidt når ham man er lidt vild med ikke svarer. Men så længe han svarer dig inden en uges tid, tror jeg ikke du skal tænke over det! Bare du ikke bomber ham med beskeder indtil han svarer.. det er ret påtrængende - held og lykke herfra
mekkafine

mekkafine

14 indlæg
  • Skrevet
Altså alle mennesker har travlt! At han ikke svarer lige med det samme, kan jo skyldtes 100 ting du ikke ved. Forstår godt du har det sådan, for selvfølgelig panikken man lidt når ham man er lidt vild med ikke svarer. Men så længe han svarer dig inden en uges tid, tror jeg ikke du skal tænke over det! Bare du ikke bomber ham med beskeder indtil han svarer.. det er ret påtrængende - held og lykke herfra
Supernova1

Supernova1

443 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
chikua

chikua

464 indlæg
Tænk på, hvis du havde set en fyr gennem noget tid og så havde sex med ham. Tænk, hvis han tog billeder af dig? Jeg kan ik se forskellen? P.s det er ikke noget nogen SKAL gøre, men et valg man forhåbentlig tager.
vaniljestang

vaniljestang

351 indlæg
  • Skrevet
Hmm.. Hvor mange dage er det siden sidste kontakt? Jeg synes det kommer helt an på HVEM man skriver med om det er underligt eller ej, og hvordan kontakten har været løbende. Jeg synes generelt det er underligt, hvis det er en person som "normalt" skriver meget, svare hurtigt osv som pludselig ikke svare. Men er det en person som fra start, ikke har svaret så hurtigt eller er dårlig på sms generelt, så er det jo ikke så mærkeligt. Det kommer helt an på mønsteret på denne person og hvordan det har været fra start. Jeg synes det lyder til at din fyr har været god til at skrive og svare når I har haft kontakt over sms, og derfor må jeg sige jeg synes det lyder underligt. Hvis man er vild med en person, så skal man nok finde tid til at svare uanset hvor travlt man har. Ihvertfald kan man da skrive "Jeg har travlt lige nu, jeg skriver senere" eller et eller andet når man lige har 5 minutter. Har du skrevet mere til ham, eller hørt noget? :)

Mest populære tråde