1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Vil han mig?

Vil han mig?

smuktsometstjerneskud

smuktsometstjerneskud

919 indlæg
  • Skrevet
Jeg står i præcis samme situation som dig. Mødte ham for en måned siden og vi klikkede bare SÅ godt. Har skrevet hver dag og ses flere gange, dog ikke haft sex. Fra den ene dag til den anden har jeg ikke hørt fra ham (siden mandag nu). Jeg har skrevet om han er OK, han svarer ikke, men kan se at han er aktiv på sociale medier. Han kom ud af et meget langt forhold i sommer og jeg er også bange for at jeg bare var en form for rebound, for at få tankerne væk. Som vaniljestang skriver, så ville jeg normalt ikke tage det tungt, at jeg ikke har hørt noget i 3 dage, men eftersom vi skrev HVER dag og dagen lang, så er jeg ret sikker på at han har ghostet mig... :(
Skytten84

Skytten84

11 indlæg
  • Skrevet
Åh, tusinde tak for alle jeres svar. Jeg har faktisk heldigvis hørt fra ham. Han svarede på den besked jeg skrev til ham, og han skrev lige så "detaljeret" som han plejer, og spurgte også ind til mig. Dog har vi ikke aftalt hvornår vi skal ses endnu. Jeg tænker også at det gik meget hurtigt til at starte med? Altså vi havde kun kendt hinanden i 1 uge, og vi så hinanden 3 gange på den uge. Jeg håber egentlig lidt at han vil tage initiativ til at ses, da det også var mig der tog initiativ sidste gang. Men samtidigt hader jeg også "spillet" der er når man ser en... Men vil sgu heller ikke være for påtrængende.
Skytten84

Skytten84

11 indlæg
Åh, jeg kender det bare så godt! Det er virkelig ærgerligt, og man kan gå helt ned over det. Måske skulle du give ham ugen ud, og hvis han ikke har svaret derefter, så drop ham! Helt ærligt, fyre og piger som "ghoster" dem de har set lidt til, er simpelthen for meget. Selvom man måske ikke har haft "så meget" sammen, kan man sgu godt lige skrive "Hey. Det har været super hyggeligt, men det her fungere ikke helt for mig" eller noget. Det har jeg selv gjort hvis jeg så lidt til en, som jeg egentlig ikke var interesseret i, fordi jeg har sgu respekt for det menneske der sidder på den anden side!
Supernova1

Supernova1

443 indlæg
.

Mest populære tråde