1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Vil han mig ikke??!

Vil han mig ikke??!

Zesse

Zesse

1 indlæg
  • Skrevet
Hejsa. Jeg har i 6 ugers tid flirtet med en fyr. Vi har været sammen, mødt hinandens familier, haft sex og skriver dagligt sammen. Det har virket oprigtigt mellem os, men jeg begynder dog langsomt at tvivle, da jeg føler det næsten kun er mig der tager initiativ til at ses. Han har rigtigt travlt med sport i hverdagen, og det har jeg fuld forståelse for, men føler bare ikke at han har helt samme behov for at ses (slet ikke ofte) og priotere mig ligesom jeg har. Jeg har spurgt ham om der er noget mellem os, og der tøvede han først, men endte med at erkende at det mente han at der var. Men mener han overhovedet dette og hvad ville i gøre i sådan en situation? Vil nemlig ikke presse for meget på, men hader at rende rundt i uvidenhed hele tiden.
Kvinde18

Kvinde18

28 indlæg
  • Skrevet
Måske læg ham lidt på is, ik skriv så meget eller kontakt ham meget, leg at du har travlt og andre gode ting at tage dig til, lad ham tage intiativ, og savne dig lidt :) så kan du se hvor "gerne han vil dig"... Ikke pres på eller spørg for mange spørgsmål, det vil måske kvæle ham / skræmme / trætte ham.. Bare vær cool