1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Vil hun mig

Vil hun mig

A unknown

A unknown

33 indlæg
  • Skrevet
Jeg er en mand som står i et lille problem, jeg snakker, skriver og hygger os i byen med en rigtig sød pige og vi har også været i byen sammen og har planer om flere ture, jeg ved ikke om hun vil mig som kæreste eller om det bare er venner hun vil, når jeg har spurgt lidt ind til hvad hun vil med mig får jeg et indirekte svar, hvis jeg selv skal sige det, hun sagde "lad os se hvad tiden bringer" Jeg kan ikke helt læse hende, nogle der kan hjælp?? :)
Emma3683

Emma3683

44 indlæg
  • Skrevet
Mit råd er, at du skal lade være med at spørge hende om det. Det virker som om det er hende der har alt styringen i det potentielle forhold når du spørger hende ''hvad vil du med mig''. Mand dig op, køb nogle blomster til hende, hold hende i hånden osv., så skal hun nok fange at du vil være mere end venner. Giver hun igen, så er det jo nok gengældt. Hun siger nok ''lad os se hvad tiden bringer'', fordi det kan være svært tidligt i et forhold ikke at komme til at love for meget.
Naika

Naika

432 indlæg
  • Skrevet
Måske er hun bare ikke parat til et forhold:-D
A unknown

A unknown

33 indlæg
Kan godt se din pointe, jeg har også kun spurgt hende den ene gang. Jeg beskrev nok også det lidt forkert måske, det var mere aller, et forsøg på at spørge om hun vil være seriøs med mig :) Det havde jeg faktisk tænkt på hun har fødselsdag i næste måned så der regne jeg faktisk med at give gave og måske blomster.
Emma3683

Emma3683

44 indlæg
  • Skrevet
Det lyder som en god idé, det er jeg sikker på at hun nok skal sætte pris på! :)