1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Voldtægt og utroskab

Voldtægt og utroskab

Simme199

Simme199

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
gitte345

gitte345

283 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Nu spørger jeg bare lidt groft: Er du helt sikker på, at du ikke har lyst til være sammen med andre end din kæreste? Hvis du kun havde skrevet om voldtægten, så stod det ret klart, men det med, at du senere kysser med en anden og "får finger", uden at vi hører, at det var noget, DU gerne ville..så er det som om du konstant er tilgængelig for dem, der nu gerne vil. Har du selv lyst til det (kys og finger) eller er du "blot" tilgængelig? Vil du være ved med at være tilgængelig? Er du sikker på, at det hænger sammen med voldtægten eller er der noget andet, der kan gøre det? Noget du har været udsat for tidligere? Er blevet misbrugt?
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
Se nu hvad du har gjort Gitte, nu har trådstarter slettet sit opslag 👏🏼🙄
gitte345

gitte345

283 indlæg
Det gjorde hun nu inden jeg nåede at svare. Du har altså en lidt speciel måde at skrive på. Du skriver nogle sygt nedladende ting til andre kvinder og leger samtidig selv politimand. Tror bare vi skal ignorere hinanden, vi er ret forskellige.
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
Du skriver simpelthen de mest mærkværdige svar til folk. Du skriver de mærkeligste ting til folk herinde. Tænk lige på, at det er mennesker i en sårbar situation og ikke robotter, så alle dine hihihier og snappy kommentarer kunne du med fordel holde lidt inde med. Der er andre, der kalder dig troll.
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Og hvordan leger jeg politimand?🤔, det da dig der leger pædagog