1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. What the f......?

What the f......?

Vædderen

Vædderen

21 indlæg
  • Skrevet
Okay. Beklager på forhånd hvis indlægget bliver lidt langt. Vil sætte pris på evt svar eller råd. Problemet er således; jeg har set lidt til min ekskæreste, og bekendtskabet var meget plaget af de tidligere problemer. Vi har begge svært ved at stole på modparten fordi der har været mega mange svigt. Jeg havde dog valgt at fokusere fremad, hvor hannrydeligbis ikke gjorde det samme. Han har siden vi gik fra hinanden troet jeg fortiet nogen ting, og gør det åbentbart stadig uden jeg har givet ham en grund til det. Troet lidt vi var enige om at ligge det bag os og fokusere fremad. Jeg var sammrn med ham og en veninde i lørdags hvor vi hyggedrak lidt. Min venindes ven kom så op i maks 10 min hvor han med det samme begyndte at mistænke mig for alle mulige ting. Pludselig skulle jeg have st ham her fyren før fordi jeg snakkede med ham eftersom jeg var beruset, men havde aldrig mødt ham før, hvilket min veninde og jeg prøvet at forklare ham utallige gange, men lige lidt gik det ind. Det bliver søndag og min fyr og jeg hygger os hele aftenen uden noget. Mandag var der heller intet, men tirsdag begyndte det at gå ned af bakke. Vi havde en aftale kl 18 hvor han aflyser 10 min før hvilket jeg bliver pænt sur over. Anyway jeg tager ned og handler, hvor han så åbentbart har været forbi mig i mellemtiden. Han kommer så forbi kl 21.00 tirsdag hvor han med det samme udspørger mig om hvor jeg har været for jeg var jo ikke hjemme da han var forbi. Pludselig var set også mærkeligt at jeg havde været i bad. Bliver selvfølgelig lettere irriteret over den opførelse men kigger igennem fingrene med det og vi ender med at få en hyggelig aften. Onsdag da jeg henter ham fra job er han med det samme sur uden jeg havde gjort noget. Sætter ham af derhjemme og skriver så om jeg havde gjort noget siden han var sådan, til det svarer han, at det kunne jeg jo svare ham på. Vi fortsætter samtalen lidt tid efter og han lover så at han vil komme forbi så vi kan snakke. Han ville komme omkring 21, men udskyder det så nogen timer for at skrive at han ikke kommer fordi han ikkr ville blive holdt for nar mere. Derefter siger han vi er færdige og blokere mig og siden har jeg ikke hørt fra ham. Jeg er totalt uforstående overfor den her opførelse da jeg intet har gjort. Jeg snakker eller ser hverken det modsatte køn fordi jeg ikke vil give ham grund til bekymringer. Jeg ved han skriver med andre, vi har haft utallige konflikter om det her. Fortalte ham også at hvis der var nogen der holdte nogen for nar var det ham, og det mener jeg oprigtig. Det skel siges han har et misbrug og har før oplevet det her når han har været påvirket, men det var han ikke denne her gang. Jeg ved godt jeg skal ligge ham bag mig og det har jeg også tænkt mig da jeg ikke kan overskue det her mere. Det er dog stadig svært da han betyder ret meget for mig og altid har gjort det. Har i nogen råd at give mig med på vejen eller måske har en ide til hvorforvfilan han blev så syg i potten? 🙄
Naika

Naika

192 indlæg
  • Skrevet
Måske var han utro,men ville tørre sin dårlige samvittighed af på dig,og fandt en luset undskyldning har ingen ide om grundlaget for hans barnagtige opførsel,når alt han kommer med er grebet ud af det blå kom over ham jo,før du gør det des bedre........
Vædderen

Vædderen

21 indlæg
Det er desværre også det jeg mistænker ham for. Der er ihvertfald ingen tvivl om at han har gjort noget, og derfor på automatik tror jeg også har... har virkelig også tænkt mig at komme videre, men lige som så meget andet er det svært da jeg jo håbede på en fremtid med ham, men det kan jeg godt skyde en lang pil efter....
Dr Help

Dr Help

1 indlæg
  • Skrevet
Du for fortjent bedre .. han er alt for jaloux også værdisætter han dig ikke .. kærlighed er meget mere end bare a elske en person ..