1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Shots

Shots

løbetøsen_c

løbetøsen_c

106 indlæg
  • Skrevet

Hvilken shot er jeres farvorit?

Tænker mest a la ga-jol, sourz osv. :-D

Fortsat god aften skønne kvindemennesker <3

Stine_nr_5

Stine_nr_5

2581 indlæg
  • Skrevet

Altså jeg kan allerbedst lide sådan nogle specielle shots som æblekage, skildpadde osv som man får i byen, men jeg synes bare det er lidt irriterende at man jo ikke kan regne med at der faktisk er ret meget alkohol i i byen. Derfor er min yndlings nok den med æble fra små sure. 

HotStuff

HotStuff

1183 indlæg
  • Skrevet

Små sure med fersken er ret god 😍

Men ellers er det 100% skumbananer der er en favorit! 

kloL, hvad er det for nogle shots du snakker om? Æblekage, skildpadde osv? :-) Er det shaken shots eller er det "direkte fra flasken" shots? 

Fynpigen

Fynpigen

389 indlæg
  • Skrevet

Af shots på flaske, kan jeg bedste lide de der små sure, som man kan få med både fersken, jordbær og æble.

ellers er jeg også vil med jordbærshots (sådan milkshake agtigt), æblekageshots og kinderæg shots. 

theshewolf

theshewolf

879 indlæg

Shaken :P - Æblekage smager mumssss :D

theshewolf

theshewolf

879 indlæg
  • Skrevet

Jeg drikker for det meste små grønne :) de smager fint og det har det næsten alle steder og de fleste kan også godt lide dem :)

BirtheAndersen

BirtheAndersen

4 indlæg
  • Skrevet

uh uh uh !!! 

Jeg syntes selv jeg har fundet verdens bedste shot!!! 

du skal bruge: Vodka, og en hjemmelavet slush ice...

Hjemmelavet slush ice:

1 liter frisk juice (jeg lavedeen appelsin/lime juice i juiceren)

1 kop sukker

1 kop vand

evt: et par basilikum blade eller anden sjov urt :-)

Først skal du lave din sukkerlage:

kom sukker, vand og dine urter i en gryde og smelt sukker sammen med vandet, det behøver ikke koge. Sukkeret skal bare opløses. Derefter fjerner du lige dine urter og kommer det op i et fad ( så fryser det hurtigere i fryseren)

Derefter blander du din juice i fadet og kommer herligheden i fryseren. Der burde være klar inden for 3-4 timer.

Nu skraper du din is op af fadet, det vil være lidt som smadret sunlolly, haps! - og kan desuden bruges som tilbehør til en dejlig dessert, eller bare dejlig is i sommervarmen.

Så kommerdu det bare sammen med vodka i et shotglas, voila!!!! - prepare to get apeshit drunk... 

Millemis

Millemis

8 indlæg
  • Skrevet

Tequila er altid gode shots ;) 

Amanda-Maria

Amanda-Maria

112 indlæg
  • Skrevet

Jeg er slet ikke til shots. Er jeg mærkelig på det punkt? Jeg syntes jeg får ondt i maven af dem. Eller er jegb bare en let-vægter?

Men jeg kan godt lide en god rom sjus, ligesom drengene er vilde med en wishky sjus. Og så ellers rigtige drinks, fx daqueri, rom og cola, og andre søde drinks.

Happyi21

Happyi21

63 indlæg
  • Skrevet

Jeg eeeelsker sambuca og  minttu!