1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Sund snack

Sund snack

cubbles

cubbles

123 indlæg
  • Skrevet

Hej alle.

Hvis i er lidt slik sultne, eller har virkelig lyst til kage - men egentlgit gerne vil holde den sunde stil og ikke overspise med usunde ting, hvad spiser i så?
Manlger idéer. Spiser selv meget frugt, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt.

chariot

chariot

563 indlæg
  • Skrevet
Jeg spiser mørk chokolade (72% eller 80%). Det skal man selvfølgelig også spise med måde, men det er stadig et noget sundere alternativ end fx slik eller kage. Ellers synes jeg en kop te nogen gange også kan tage sukkertrangen. Jeg drikker for det meste Cool Mint, som er en lakridste med en rigtig sød eftersmag og så smager den fantastisk 
Enit

Enit

413 indlæg
  • Skrevet
Jeg spiser rosiner :) jeg ved også godt at det ikke er noget man kan spise uendeligt af, men det er vel bedre end chips og kage. 
Misskalla

Misskalla

17 indlæg
  • Skrevet
Knækbrød den fra wasa med kanel, riskiks,fuldkornsstænger fra Rema1000, mørk chokolade med smag, nødder, bagte æbler i ovnen med valnødder og lidt sukkerfri vanilje is til.
pandekagen

pandekagen

6 indlæg
  • Skrevet
Æbler med lidt peanutbutter på. Madler, lækker the (mint,chai,ladkrids osv.) og ellers rugbrød m. mørk pålægschokolade på:) Knus <3 
miraris

miraris

29 indlæg
  • Skrevet
Vand... xD 
Det lyder kedeligt, men det er egentligt grunden til at jeg overhovedet har trang til søde sager! Ikke nok væske.
Men ellers, et stykke chokolade, gulerødder, hjemmelavet tunsalat på knækbrød osv.