1. Forum
  2. Debatten
  3. Mode
  4. De perfekte jeans

De perfekte jeans

Bellis

Bellis

52 indlæg
  • Skrevet
Jeg har brug for noget hjælp til at finde de perfekte jeans! Der må meget gerne være stretch i, så skal de kunne fås i en sort farve og de skal være skinny og sidde tæt til benet både ved låret men også over anklen. Og taljen skal være normal - dsv. Ikke højtaljet eller lavtaljet. Det lyder måske let nok, men mit problem ligger i at jeg kun er 160 så det skal helst være lavet til korte ben eller en 7/8 model. Og så er mit problem også at mine lår er ret fyldige, mens min mave er forholdsvis slank/flad, så jeg har utrolig svært ved at finde et par som jeg ikke hele tiden skal gå og hive op i fordi de falder ned. Er der tilfældigvis nogle der kan hjælpe? :)
lillefugl

lillefugl

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg er dog lidt over 170 selv, men har et par forslag. Jeg ved, at ASOS har en "petite" serie med tøj til lave piger - prøv at tjekke det ud. Personligt har jeg rigtig gode erfaringer med mærket Lee. Og jeg mener, at de også forhandler jeans med kort bukselængde. Det er naturligvis et lidt dyrere mærke, men kvaliteten er til gengæld i top.