1. Forum
  2. Debatten
  3. Mode
  4. Hårmodel

Hårmodel

Anonymous

Anonymous

148446 indlæg
  • Skrevet

Har selv siddet hårmodel 4 gange, har "kun" været utilfreds en gang.

Men ellers har jeg faktisk fået som jeg havde tænkt mig, været rigtig glad for det. men vær bare forberedt på du nok skal sidde i stolen i et par timer

Mikala123

Mikala123

28 indlæg
  • Skrevet

Jeg har personligt en veninde fra min efterskole tid på Bornholm, som også tilbød at jeg kunne komme ind og være hårmodel i afdelingen i lyngby. 

Har prøvet det flere gange både med hende og med en anden, og har også været tilfreds hver gang, det har selvfølgelig været lidt forseklligt for hvad de har skulle arbejde med, men jeg syntes gennerelt at jeg har været tilfreds. 

I dag har det så ændret sig lidt, da jeg ikke benytter mig af den form for hårstyling længere, jeg har dog altid været meget glad for at andre roder i mit hår, styler det, sætter det på til fester osv. Her har jeg efterfølgende været flere steder, men dem som jeg bruger nu og godt kunne anbefale kan i evt. se på dette link, ellers handler det selvfølgelig om at finde dem man syntes bedst om og har det godt med. Men i forhold til opsætning af hår og styling kan jeg sagtens anbefale Wax And Makeup.

Seneste tråde