1. Forum
  2. Debatten
  3. Mode
  4. Tøj hjemmesider???

Tøj hjemmesider???

Nca123

Nca123

7 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej piger. Jeg er løbet tør for penge i denne måde. Jeg ville bare høre om der var nogen der kendte nogle billige tøj hjemmesider??
Det sammen med nogle billige makeup hjemmesider, og nogle sider hvor de har nogle fede stiletter, som ikke er for dyre.

Dilf

Dilf

2213 indlæg
  • Skrevet

Lige ét spørgsmål: Hvorfor overhovedet købe mere tøj når du ikke har flere penge i den her måned? Vi har den 14. og du er løbet tør for penge og så spørger du om flere tøj-sites, fordi du gerne vil købe mere...

Nca123

Nca123

7 indlæg
  • Skrevet

Fordi jeg er blevet fyrret fra mit arbejde i maj, da jeg fyldte 18. Alt det jeg har tjent på mit daværende job har jeg givet til min kørerlærer. Og kan ikke få su endnu fordi jeg ikke har gået i skole det senste halve år, og først starter på onsdag

Så prøv at lade være med at være så dømmende. Hvis du ikke har noget at skrive til den præcise overskrift, så prøv evt at gå videre.

Og hvor kom mere tøj fra? Du kan da ikke vide om jeg overhovede har købt tøj (hvilket jeg ikke har). Og du skriver som om jeg har brugt alle mine penge på tøj ??! undskyld men hvem tror du lige du er??. Jeg bruger kun mine penge fornuftigt, fx til mit kørerkort! Jeg spørg om BILLIGE hjemmesider, fordi jeg ikke har så mange penge, og det kunne være ret med noget nyt tøj, altså hvis det er okay med dig?!

Dilf

Dilf

2213 indlæg
  • Skrevet

Jo, det er skam rart med nyt tøj i ny og næ. Men den måde du formulerede dit spørgsmål, var lidt "sjov". For du skriver at du ikke har flere penge i den her måned, og så synes jeg bare at det er underligt at spørge om hjemmesider til nye ting.

MsFab

MsFab

7444 indlæg
  • Skrevet

Nca123 sagde:

Fordi jeg er blevet fyrret fra mit arbejde i maj, da jeg fyldte 18. Alt det jeg har tjent på mit daværende job har jeg givet til min kørerlærer. Og kan ikke få su endnu fordi jeg ikke har gået i skole det senste halve år, og først starter på onsdag

Så prøv at lade være med at være så dømmende. Hvis du ikke har noget at skrive til den præcise overskrift, så prøv evt at gå videre.

Og hvor kom mere tøj fra? Du kan da ikke vide om jeg overhovede har købt tøj (hvilket jeg ikke har). Og du skriver som om jeg har brugt alle mine penge på tøj ??! undskyld men hvem tror du lige du er??. Jeg bruger kun mine penge fornuftigt, fx til mit kørerkort! Jeg spørg om BILLIGE hjemmesider, fordi jeg ikke har så mange penge, og det kunne være ret med noget nyt tøj, altså hvis det er okay med dig?!

Ej okay, rolig nu! Hun spurgte jo bare

Nca123

Nca123

7 indlæg
  • Skrevet

Ja at løbe tør for penge betyder nok ikke at jeg har 2000 kr tilbage. Men jeg får su i næste mrd. Og jeg skal starte i skole snart, og derfor kunne jeg godt tænkte mig noget nyt tøj, for jeg har ikke ligefrem shoppet i seneste 4 mrd, da alt har gået til mit kørerkort. En anden gang så skriv en kommentar til selve emnet.

s:h

s:h

0 indlæg
  • Skrevet
Deleted
Nca123

Nca123

7 indlæg
  • Skrevet

Nej for den måde hun ''spørg'' på er ret dømmende i mine øjne. Synes bare det er unødvendigt at komme med sådan noget.. Bare min egen personlige mening

MsFab

MsFab

7444 indlæg
  • Skrevet

s:h sagde:

Der er en masse gode hjemmesider, man skal bare kigge på udsalget

Nelly
H&M
Trendsales
dk.bestseller.com Der ligger både Vila, Vero moda, Only osv.
miinto
bubbelroom
Smartgirl

Det er dem jeg bruger mest

Men følger lige tråden her

Tilføjer lige asos.com til listen

Dilf

Dilf

2213 indlæg
  • Skrevet

Nca123 sagde:

Ja at løbe tør for penge betyder nok ikke at jeg har 2000 kr tilbage. Men jeg får su i næste mrd. Og jeg skal starte i skole snart, og derfor kunne jeg godt tænkte mig noget nyt tøj, for jeg har ikke ligefrem shoppet i seneste 4 mrd, da alt har gået til mit kørerkort. En anden gang så skriv en kommentar til selve emnet.

Helt rolig. Det var jo bare et spørgsmål. Om du så finder det dømmende, det er dit problem, og så skulle du måske formulere dit spørgsmål ordentligt i starten i stedet for.