1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Antidepressiv medicin og orgasmer...

Antidepressiv medicin og orgasmer...

deterjobaremig

deterjobaremig

4 indlæg
  • Skrevet
Hejsa, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig eller noget. Sagen er den at jeg i næsten et halvt år har taget antidepressiv medicin efter en depression, der har stået på i cirka tre år før jeg kom i behandling. Medicinen og min behandling virker rigtig godt og jeg er nu så langt som hvor jeg vil sige at jeg faktisk har det godt. Det er jo dejligt! :) Men... Jeg ses med den her søde fyr. Helt afslappet, ingen følelser, bare sex. Når vi er sammen er det super dejligt og jeg nyder det virkelig. Problemet er bare at jeg har virkelig svært ved at få en orgasme... Han ved hvad han laver, er mere tålmodig end man kan forvente og det er på ingen måde hans fejl. Det er super fustrende, men dog mest for ham da han ikke føler han er god nok, selvom jeg bliver ved med at sige at det ikke er ham. Når det så endelig lykkedes for os, bliver jeg simpelthen så ked af det bagefter. Det skal igen siges, at der på ingen måde er noget galt med ham og det er slet ikke fordi jeg fortryder at have været sammen med ham. Jeg har for et par år siden været ude for noget der minder om en voldtægt, men det er jo på ingen måde noget jeg forbinder med sex... Er der nogen, derude der har erfaringer med en eller begge ting? Og som kan give gode råd til, hvad jeg skal gøre for at gøre det lettere for os begge to? På forhånd tusind tak!
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
  • Skrevet
Well.. En orgasme kan være en overvældende følelse, der nemt kan vække noget i dig. Min X græd også lidt de første par gange, ikke fordi hun var ked af det, eller fordi det havde gjort ondt, men fordi hun gav slip på en masse følelser når hun fik orgasme. Hvilken medicin er der tale om? Du kunne evt snakke med din læge om det, og se om ikke der er noget andet medicin du kan prøve. VI reagerer jo alle forskelligt på de forskellige medikamenter. Har du snakket med fyren om det? Gjort ham klart at det ikke er pga ham, at du græder. Det kunne måske også hjælpe, hvis du åbnede lidt op for ham.
deterjobaremig

deterjobaremig

4 indlæg
  • Skrevet
Det er bare ganske almindelig antidepressivt medicin. Har prøvet fire forskellige slags på grund af andre bivirkninger og der har det ikke været anderledes, så tænker ikke det hjælper at skifte. Det er egentlig ikke fordi jeg græder, jeg bliver mere bare indelukket og stille. Generelt er jeg ikke så uadreagerende. Han ved ikke, hvilke problemer jeg har og har haft, men han ved godt det ikke er hans skyld hvis jeg bliver lidt trist. Han håndterer det rigtig fint og giver mig plads til at sove eller lige slappe lidt af når det sker. Selvom vi har det hyggeligt sammen har jeg ikke lyst til at åbne op overfor ham så længe det bare er så afslappet som det er lige nu...

Seneste tråde