1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Bind for øjnene

Bind for øjnene

-Star-

-Star-

166 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Godaften d' damer og d' herrer

Hvad er jeres erfaringer med at få bind for øjnene under sex? Og evt. at få bundet hænderne også? Var det fedt, ubehageligt eller noget tredje? Var det dig eller ham, der var blindfoldet og/eller bundet?

Min b-ven og jeg har en aftale om at det skal ske, og vil gerne høre andres erfaringer

Fiorentina

Fiorentina

1897 indlæg
  • Skrevet

Har prøvet et par gange med min kæreste.. 1 gang var han bundet og med bind for øjnene.. Han var helt vild med det, også fordi vi prøvede et par stillinger, jeg ikke bryder mig om, fordi min selvtillid ikke er helt i top
Og så en anden gang, hvor han bandt mig for øjnene.. Det var lidt grænseoverskridende for mig i starten, men efter 5 minutter tænkte jeg overhovedet ikke over det. Det var rigtig rart at få prøvet, og vi har også aftalt, at jeg skal bindes næste gang

Men held og lykke med det

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Jeg har gjort det en del gange. Og jeg elsker det simpelhen! Det er altid vidunderligt sex så. Sidste gang var med bundene hænder og noget for øjene. Så var der både isterninger, fjer og noget han vippet til mig med inde i billedet.

Jeg kan ikke få overtalt min nuværende kæreste til det, han synes det er for meget dominerede fra hans side. Men jeg elsker det virkeligt meget, og håber jeg med tiden kan.

mie1991

mie1991

86 indlæg
  • Skrevet

Jeg har gjort mig ét forsøg, hvor jeg bandt hans hænder og gav ham blindfold på... Men det er nok sidste gang jeg gør det på en fyr, ellers skal jeg i hvertfald have en bedre plan! Jeg sprang bare ud i det, fordi det var frækt.
Men da jeg først stod i det der vidste jeg simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre ved ham! Og jeg følte mig så pinlig berørt... Der går i hvert fald et stykke tid før jeg tør gøre det igen. Og næste gang kommer jeg nok også til at spørge om ideer herinde..

Har altid godt kunne tænke mig at blive bundet og blindfoldet - det at få taget sin synsans væk og ikke at kunne rører ham med sine hænder - lyder total dejligt i mine ører... Men han har måske også lidt flere ideer i hovedet end jeg..

Så råd - hav en plan

Mmm..

Mmm..

316 indlæg
  • Skrevet

Jeg har prøvet at blive bundet én gang.. troede jeg ville synes det var rigtig frækt, men det var faktisk helt modsat. Blev total klaustrofobisk og sku bare bindes op næsten lige med det samme.
Men kan generelt overhovedet ikke lide at blive holdt fast eller have nogens ben over mine etc. så burde måske ha regnet det ud
Men kan godt lide at ha bind for øjnene..

Min kæreste synes tilgengæld det er rigtig frækt at blive bundet og blindfolded.. så jeg holder mig bare til at gøre det på ham

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Min kærerste og jeg har prøvet det en del gange. Og jeg synes det er godt
Han har aldrig været bundet, men kan godt lide at ha bind for øjnene, og jeg synes det er sjovt at gøre ting ved ham hvor han kun kan føle og høre men ikke se.
Jeg har både været bundet og haft bind for øjnene - hver for sig og samtidigt. Og jeg synes det er fedt. Det kan virkelig være pirrende at man ikke ved hvad der skal ske, og at man ikke kan bruge sine hænder/ben/fødder.
Men man skal stole 100 % på hinanden, ellers tror jeg det nemt kan blive skræmmende/klaustrofobisk i stedet for frækt og pirrende.

thesmallone

thesmallone

0 indlæg
  • Skrevet
Deleted
super_woman

super_woman

63 indlæg
  • Skrevet

Jeg har prøvet det en enkelt gang. Jeg havde tændt min kæreste, mens vi lå på sofaen og gloede fjernsyn. Synes at vi trængte til at prøve noget nyt, så jeg smuttede ind i soveværelset og hentede et tørklæde, som jeg bandt for øjnene af ham og gav ham et blowjob. Han blev positiv overrasket og nyd det. Det var en fantastisk oplevelse, som vi siden har snakkede om at gøre igen.

Piah86

Piah86

3 indlæg
  • Skrevet
Jeg har prøvet det flere gange på min kæreste, og vi hygger os begge med det da vi har 100% tillid til hinanden. En særlig oplevelse er at komme en sort stofpose - eller sæk - over hans hoved og overkrop og binde hænderne sammen i stopposen/sækken, og så snørre den til så hans bryst og hænder er lyukket inde i sækken/posen, alt imens jeg han gav ham den store omgang.
Han er total hjælpeløs når han sådan er lukket inde, og gør han modstand så binder jeg gerne hans ankler fast til enden af sengen så jeg får fuld glæde af mit offerlam som jeg kalder ham når han ligger på ryggen helt hjælpeløs, og ikke ved hvad der sker.
Enkelte gange har jeg ladet en af mine veninder eller venner komme og lege med hans pik, når han ligger sådan sikret, og et par gange har jeg hygget mig med en af hans venner fra fodboldklubben i sengen som jeg før har kommet sammen med, alt imens min kæreste så ligger og hygger sig indelukket i sækken/stofposen og kan lytte til vores sex-tur.
Vi har de rigtig dejligt med han er blændet og sikret, mens jeg ikke selv er så meget forf det, da jeg hellere vil eje hans krop og sikre mig den som det passer mig.
Mr Grey

Mr Grey

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

jeg syntes det fedt at binde sin partner... Jeg nyder at gøre det, når muligheden er der.. :-)

Jeg gør mig i kontrol over hende... Således hun er kørt op ( Tændt ) og bliver lagt i en seng der er enkelmands... Derefter binder jeg hendes ben spredte så jeg har mulighed for oral på hende og uden hun har mulighed for at samle dem sammen...

Hænderne bundet så det er behageligt.. men uden mulighed for at komme fri..

Blindfolet og derefter høreværn på...

Nyder hendes mis og giver hun tegn på hun er på vej til at komme, og det kun ved at stimulere hende og slikke hende, stopper jeg... ! Og udøver deeptrouth på hende som straf for hun gav sig til kende....

Og starter forfra med at slikke hende.. og begynder hun igen på tegn.... stopper jeg lige før og uden hun kommer, og udøver igen deeptrout og sådan køre det lige så længe JEG har lyst.... ;-)

For det mig der giver tilladelse for hvornår hun skal komme..

Det frækt og jeg personligt nyder at have den kontrol der... :-)