1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Bind for øjnene

Bind for øjnene

jytte-eab47e6218

jytte-eab47e6218

4 indlæg
  • Skrevet
Er der ikke flere der har kommentarer, jeg savner flere gode oplevelser
jytte-eab47e6218

jytte-eab47e6218

4 indlæg
  • Skrevet
Jeg bliver meget lydig når jeg får en sæk ( eller sort stof pose ) over hovedet der strammes til ved halsen så jeg ikke kan tabe sækken eller posen. Især er det dejligt når jeg først får øærepropper i ørene og munden gagges inden hovedet kommer i sækken, så jeg hverken kan høre eller sige noget.

Skal det være tigtig godt tvinges jeg til at ligge mig på maven, og mine hænder og ankler bindes så sammen, og så får jeg lov at ligge i uvished med sækken / posen over hovedet, og spræller jeg for meget så giver slag med enten en god pisk eller et reb på min nøgne krop ro, og jeg har igen skade af at ligge sådan i flere timer - enkelte gange er jeg blevet lagt bundet og med sækken over hovedet en hel nat, eller op til et døgn.

Der er en dejlig god oplevelse, og uvisheden om hvornår jeg kommer fri er super skønt at ligge og vente på.
A unknown

A unknown

29 indlæg
  • Skrevet
Mig og min x gjorde nogle gange, det var fræk at lige som overgive sig til hendes fantasi og at hun overgang sig til min fantasi. Så alt i alt en lækker oplevelse
sonja64

sonja64

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg har flere gange bundet min ven med med et reb på hænderne på hans mave og kommet hans hoved med en sort stofpose over hovedet, og så taget tøjet af ham og lagt ham på sengen på ryggen med benene bundet fast til fodenden af sengen og halsen bundet fast til den anden ende af sengen, og så taget tøjet af ham.

Og så har jeg ( eller en anden ) leget med hans pik til den blev stiv, alt imens han legede lidt med hænderne på min ( eller en anden ) krop og til sidst gav mig - eller en anden et godt knald.

Det gode er at han ikke ved hvem det er han har været sammen med, og nogle gange har vi på en aften været 4 - 5 piger der har hygget os med ham, hvor han har troet det var mig han var sammen med.

Det er utroligt så flov en ung mand kan blive når man viser ham billeder hvor han er igang med en fremmed kvinde, som han ikke selv har vist han var sammen med, og derfor giver det os alle en god griner når han fanges og blændes på den her måde, og vi så er flere der får brugt hans krop uden han selv ved det.

Mest populære tråde