1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Blowjob?!

Blowjob?!

Smillaa

Smillaa

10 indlæg
  • Skrevet
Hej med jer Jeg sidder i denne situation, at jeg simpelthen ikke ved hvordan fyren gerne vil have et blowjob skal være.. Jeg har en kæreste, som jeg har været sammen med i 7 måneder, og har givet ham et par blowjobs, sidste gang fik jeg ham dog til at komme, men det føltes som om at den kom for langt ned nogle gange, og ved ikke hvad jeg skal gøre.... nogle erfaringer? Hilsen en meget usikker pige
Lani

Lani

58 indlæg
  • Skrevet
Det varierer fra mand til mand hvad de godt kan lide. Da jeg skulle lære at give blowjobs, prøvede jeg mig bare frem. Det var ret tydeligt hvad han kunne lide (der er faktisk ikke specielt meget der involverer en pik i nærheden af en piges hoved, som de ikke kan lide). Jeg tager typisk fat om roden med den ene hånd, så sørger jeg både for at jeg ikke kommer så langt ned at jeg gag'er (de lyde plejer heller ikke at være populære), men det føles også mere for ham som om hele pikken er omsluttet. Den anden hånd tager jeg ham som regel på røven med, eller rører ham på kroppen. Jeg er ikke super fan af at han kommer mig i munden, så jeg bruger det som regel som opvarmning inden sex og sørger for at stoppe før han kommer. Øvelser gør mester, så det gælder bare om at lære din kæreste at kende. Jeg garanterer at han ikke vil have noget imod at du øver dig :p Selvfølgelig føles det federe at være total selvsikker og have styr på hvad man laver, men hvis I har været sammen i 7 mdr og han kun har fået et par blowjobs, så virker han som en tålmodig mand!
Regga

Regga

10 indlæg
  • Skrevet
Spørg ham hvordan han kan lide det og lad ham guide dig! det er den nemmeste måde at blive bedre på . Det er min egen erfaring og jeg er nu exceptionel god til at give blow jobs. :)
Anton94

Anton94

5 indlæg
Damn det skal du da bevise overfor mig haha ;) uhhh.. hehehee ej.. men ja, hvis du ka få en dreng til af komme i sidste ende har det nok været en god blowjob et eller andet sted tænker jeg, så det skal du ik bekymrer dig så meget om..men ja øvelse gør mester så giv ham nogle flere bj..
kolding_girl

kolding_girl

99 indlæg
  • Skrevet
Du for lige mine trick, som jeg bruger, når jeg giver min mand et blowjob, sådan som han kan lide det. 1. Bygge en stemning op, hvor jeg viser jeg nyder at give ham et blowjob. 2. Kysser ham op og ned af pikken, mens jeg fortæller ham, hvor dejlig hans pik er, og at jeg glæder mig til at smage hans sperm. 3. Lader min tunge cirkle rundt på hans pikhoved og giver det nogle kærlige kys og sug inden jeg tager hans pik i munden. 4. Når jeg har taget pikken i munden, så sørger jeg for at få opbygget en god mænge spyt i munden. Det skal ikke være sådan at det løber ud af munden på dig, men en passende mængde. 5. Varierer suget omkring hans pik i min mund, mens jeg lader min tunge lege med hans pikhoved, og bevæger pikken ind og ud af min mund. 6. Hvis du kan, så lad hans pik glide ned i halsen på dig til et Deepthroat. 7. Begynd kæle for hans pung/boller, når du kan fornemme på ham at han er ved at komme. 8. Når min mand kommer i min mund, så synker jeg det ikke lige med det samme, med mindre han kommer direkte i min hals i forbindelse med Deepthroat. Vis han du nyder at smage på sæd, også selv om, det ikke er lækreste i verden. 9. Hjemme hos os, synes min mand det er vildt frækt, når jeg siger "Tak for mad, det vat lækket" når jeg har slugt hans sperm. 10. Når jeg har slugt hans sperm, så lader jeg min tunge cirkle rundt på hans pikhoved. Skal lige vise ham, at skal være sikker på der ikke er gået noget af hans dejlige sperm til spilde. Den ovenstående "opskrift" plejer at gøre min mand så liderlig, at han stortest kan med det sammen igen:) Har du evt. overvejet at kombinere blowjobbet med et håndjob, hvor bruger hånden engang imellem til at føre hans forhud frem og tilbage, og så tage den i munden lige inden hans kommer? Prøv at finde en god variation mellem blowjob og handjob. Fordelen her er at du kan snakke fræk til ham mens du giver ham et håndjob. Husk at det ikke er sikkert at ovenstående "opskrifter" virker på din kæreste bare fordi de virker på min mand. En ting er sikkert det er helt sikkert ikke din skyld. Held og lykke. knus karina

Mest populære tråde