1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Bolleven

Bolleven

Mone23

Mone23

1 indlæg
  • Skrevet
Har kendt en fyr i snart to år nu, som jeg on and off har knaldet med. Havde følelser for ham i starten som han udnyttede rimelig grovt, men som han senere (efter jeg stoppede det i en periode) har sagt undskyld for. Han er utrolig sød overfor mig nu, og jeg har INGEN følelser længere, og de kommer aldrig tilbage - og det tror jeg godt han ved. Nu er jeg i tvivl om jeg skal starte det hele op igen, for det er god sex, men jeg kan ikke rigtig glemme hvordan han behandlede mig for et år siden. Hvornår skal man tilgive i sådan en her situation?
Viiict

Viiict

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Har været i noget der minder om det du beskriver. Så en fyr for 2 år siden, og han ville bare have sex, fik også følelser for ham, selvom det udelukkende kun handlede om sex for ham, så jeg endte med at stoppe det. Han kontaktede mig så igen og sagde undskyld for at han havde været et svin dengang, og vi var sammen igen.. det virkede som om at han havde ændret sig i starten og så kom vi tilbage i det gamle spor, han havde slet ikke ændret sig. Havde dog ikke følelser for ham den her gang, men han var stadig den helt samme. Så kunne jeg stå der og føle mig lidt til grin fordi jeg havde gået tilbage til en fuser. - Mit råd er at du går efter din Intution, du siger selv at han behandlede dig dårligt dengang, og at du ikke kan glemme det.. så kommer du højst sandsynligt aldrig til at glemme det, og det ville stadig kunne fylde meget. Og hvis det bare er for god sex, hvorfor så ikke finde en fyr der vil dig oprigtigt og behandler dig godt, i stedet for at være sammen med en du ikke føler det mindste for? Pas på dig selv og følg dit hjerte
Mone23

Mone23

1 indlæg
Tusind tak, det var lige hvad jeg havde brug for at høre! Du har fuldstændig ret ... tror bare jeg har en eller anden ide om at han er god nok inderstinde - men det kan jeg selvfølgelig heller ikke gå og vente på at han har lyst til at vise mig

Seneste tråde