1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Dildo

Dildo

JulieJ94

JulieJ94

3 indlæg
  • Skrevet
Halløj! Er der nogen, der har erfaringer med at købe en dildo over Ali Express? I så fald; hvordan er indpakningen, når den sendes? Kan man se, hvad det er?😅
line.p

line.p

65 indlæg
  • Skrevet
Jeg ville ikke gøre det... Der er ret mange kopi produkter, og du er ikke sikker på hvilke materialer det er lavet af, og om de er fyldt med phatalater...
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
  • Skrevet
Jeg har handlet en del fra eBay (er med garanti samme kvalitet), og der er ingen af os der er døde, har fået sygdomme eller kommet til skade endnu. Det har både været dildoer, butt plugs, glidecreme, magic wands, BDSM udstyr osv. Meget af det holder ikke særligt længe, hovedsageligt mindre ting med vibration, men resten er fint nok. Hvad angår indpakningen, så er de generelt meget diskrete. Bare husk du ikke må handle for mere end 80kr, da det er udenfor EU
Udepigen245

Udepigen245

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg ville heller ikke turde gøre det. Hvis man handler hos nogen af de danske shops, er man så godt som sikker på at produkterne er i orden og at indpakningen er diskret. Derfor ville jeg nok vælge en dildo fra Sinful.dk, Lovetoy.dk, Alor eller en af de mange andre sexshops med et stort og billigt udvalg her i Danmark :)
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
  • Skrevet
Hvor tror i størstedelen af legetøjet bliver produceret? ;)
saint

saint

393 indlæg
  • Skrevet
Jeg ville aldrig putte noget i dåsen der er produceret i Kina.