1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Er det mig det er galt med?

Er det mig det er galt med?

Den forvirret Mand

Den forvirret Mand

2 indlæg
  • Skrevet
Hej alle, undskyld der kommer en længere historie, men det er nødvendigt for at forstå problematikken. Jeg er en mand på snart 29. Jeg har en skøn kæreste og vi har et god aktivitetsniveau I sengen. Hun er nu gravid i 9. uge og vi glæder os begge. Nå, men problemet er følgende. Jeg har været jomfru indtil jeg mødte min kæreste sidste år. Jeg har ofte svært ved at komme hurtigt og jeg kan fornemme at det genere min kæreste. Jeg ved godt at det er mit problem, men her forleden kom hun med en kommentar som gav mig et chok og alt for mange tanker i hovedet. Hun sagde at jeg måske skulle prøve at have sex med en anden kvinde, bare en enkelt gang så jeg havde kunne få mere erfaring og et reference punkt så jeg kunne se forskellen. Jeg blev helt paf for jeg elsker virkelig min kæreste og ja hun også den første jeg har haft. Hun er 8 år ældre end mig og måske er jeg for uerfaren. Jeg tænker bare at det er da utroskab og det har jeg det virkelig svært med. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for hun mener det virkelig seriøst. Håber du kan hjælpe. Er der andre der haft lignende problemer? Med Venlig Hilsen Den forvirret mand
contrast

contrast

1589 indlæg
  • Skrevet
... hun er gravid og opfordrer dig til at have sex med en anden? Ih hvor romantisk. Nej, der er slet ikke noget galt med dig. Det viser sig bare at du kommer sammen med en, der ikke har de samme følelser om sex med dig som du har med hende. Spørgsmålet er så om det er noget du kan leve med?
FruSPedersen

FruSPedersen

701 indlæg
  • Skrevet
Lyder som luksus at du har svært ved at komme. Her er det modsat. Tror hellere han vil have dit luksus problem end sit eget. ;) Din kæreste er helt gal på den. Bare sig det har du ikke lyst til basta. :)
Den forvirret Mand

Den forvirret Mand

2 indlæg
  • Skrevet
Mange tak for feedback. Jeg siger til hende at det ikke kommer til at ske. Det er vores forhold der er vigtigst og derfor er det en ting som jeg vil arbejde på at løse selv :)
mand86

mand86

5 indlæg
God beslutning. Hvis hun ikke er tilfreds med jeres sex, må hun jo også selv tage ansvar for sin del, så I kan arbejde på det sammen. Det er vigtigt at hun også ser det som HENDES udfordring og ikke kun din :)
vitaminwater

vitaminwater

336 indlæg
  • Skrevet
Fair nok hvis i har forskellige syn på hvordan et forhold skal fungere. Men jeg kan da ikke se hvad det skulle ændre, hvis du er sammen med en anden én gang? Om det skulle ændre at du kom hurtigere? Synes jeg da lyder fjollet. Jeg synes også du skal sige til hende du ikke har lyst, og slet ikke med en baby på vej. Håber i finder ud af det.

Mest populære tråde