1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Er jeg for sart

Er jeg for sart

SilverBlue

SilverBlue

5 indlæg
  • Skrevet
Skal lige høre om nogen vil give deres mening om en ting der er sket for mig flere gange og som jeg har svært ved at klare. Min kæreste er meget direkte omkring hvad han gerne vil og synes i forbindelse med vores sex ....men på en (synes jeg) syrlig og tør facon som jeg har svært ved at klare. Igår masserede jeg ham grundigt over hele kroppen fordi det elsker han, jeg gjorde det på en erotisk måde med strøg/klask på numsen og forsigtige berøringer omkring anus. Til sidst gav ham handjob samtidig med at han fik en finger i anus , derefter satte jeg mig på ham og red ham til orgasme. Jeg var stolt og glad over han fik orgasme da han tit har rejsningsproblemer. Det hele to ca. 1 time. Bagefter sætter han sig op og siger at næste gang må du gerne røre mere ved klunkerne og kærtegne mig mere på huden omkring penis. Så er det bare jeg tænker.....hør her makker, du har lige fået en times massage men alligevel skal du lige lukke en syrlig bemærkning ud omkring hvad der ikke blev gjort istedet for at være glad for det der blev gjort. Jeg blev enormt skuffet over hans bemærkning og gik ud på toilettet, tror godt han kunne se det og kom efter mig og sagde tusind tak for dejlig massage. Det er ikke første gang det er sket og jeg vil godt høre hvad I synes om jeg tænker for meget og er for følsom eller hvordan ville I tænke i den situation??? Det skal lige tilføjes at min selvtillid er på nulpunktet på grund af, at han var mig utro for 3 måneder siden. Vi har været kærester i 7 måneder.
Majaa

Majaa

1 indlæg
  • Skrevet
Både ja og nej, kan godt forstå at du bliver ked af hans kommentar, men prøv at sige til ham at han skal sige det mens i har sex, så virker det ikke så angribende. Desuden skal DIN selvtillid ikke være påvirket af ham! Du er et smukt individ, hvis lykke ikke afhænger af ham, så derfor skal du ikke tage hans kommentar og lade den påvirke dig i den grad! Alt held og lykke! 
Beautylove

Beautylove

178 indlæg
  • Skrevet
Enig i at du kan snakke med ham om at han skal sige sådan noget under akten så du kan gøre noget ved det (dog uden at være kommanderende medmindre det er hvad i tænder på), Kan godt forstå du var stålt over din præstation og det skal du da også være. Synes også han skal passe på med hvad han siger hvis han tidligere har været utro for der er sku noget at rode bod på så
Bamsefar

Bamsefar

114 indlæg
  • Skrevet
Et mandligt indspark ? Jeg formoder at din kæreste har rejsningsproblemer fordi han måske er lidt oppe i årene, og ikke fordi han har problemer med at føle sig forbundet til dig ? Hvis det er tilfældet, så sker der (ofte) det for os mænd at vi bliver lidt mere direkte. Hvis han i forvejen er typen der sætter sig et mål, når det, og så videre til næste projekt, så kan han lynhurtigt komme til at lægge den samme stil i soveværelset. At han komme løbende efter dig, er fordi han BAGEFTER godt ved at han har behandlet det lidt for kortfattet. Men i situationen, så er han bare "ærlig" på den måde som en kantet mand kan være det. Tilsyneladende VIL han jo gerne sige det på en god måde, men er bare vildt elendig til det. Som de andre i tråden siger, fortæl ham at det er sjovere og mere spændende hvis han siger det under akten, så han får lov til at styre dig lidt i den retning som han er glad for. Jeg kender meget få kvinder der ikke synes at det er sexet hvis manden tager styringen i sengen, så det kan være at du får det dobbelt igen.
SilverBlue

SilverBlue

5 indlæg
  • Skrevet
Tak Majaa, Beatylove og Bamsefar <3 Det er rigtigt Bamsefar, at han er typen der sætter sig mål, han er selvstændig erhvervsdrivende og jeg har været med ham på arbejde, han er utrolig målrettet og sammenbidt når han er der, det er ikke for sjov og ja...han overfører vel den stil til soveværelset, jeg forstår ham godt og at han kun er ærlig. Det er bare irriterende for vi har aftalt at han ikke må sige det imens vi har tøj på, nu har han glemt det for 2 gang. Men det er sikkert svært at ændre nogen vaner der har sat sig fast.
Bamsefar

Bamsefar

114 indlæg
Ja. Den eneste du kan ændre på er dig. Du må acceptere situationen. Du kan bede ham om at gøre tingene anderledes, men du kan og må ikke forvente det fra ham. For selvom han måske gerne VIL ændre sig, er det ikke sikkert at han kan, eller at det er noget der går hurtigt.
Aisa

Aisa

64 indlæg
  • Skrevet
Nu er jeg måske nok lidt hård. Det ved jeg godt. Jeg kender jo ikke situationen, men personligt havde jeg givet en utro mand sparket. Min indstilling er, at kan man være det én gang, så kan man også igen. Det er ligesom manden, der slår. Han lover også altid guld & grønne skove, men det holder som regel aldrig. Bare tænk over det. Du har fortjent én, som er dig tro
SilverBlue

SilverBlue

5 indlæg
  • Skrevet
Hej Aisa, mange tak for din kommentar. Jeg ved at han nok gør det igen og kan heller ikke rigtig kende mig selv mere, for det er ikke noget jeg normalt accepterer. Jeg lover dig at jeg vil passe på mig selv.

Mest populære tråde