1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Første gang

Første gang

Altidconfused

Altidconfused

1 indlæg
  • Skrevet
Hej gurls. Jeg står i en måske lidt ubehagelig situation, tror jeg... I lørdags mistede jeg min mødom til min eks. (Ja var sammen med min eks) Jeg havde egentlig ikke spor lyst, men han fik mig ligesom overtalt. Der skete så det, at kondomet sprang. Jeg lagde ikke mærke til det, men han sagde pludselig at den var sprunget. Ved ikke om den sprang da han var oppe i mig eller hvornår det nu skete. Men han fandt så et nyt, og jaer. Da vi vågnede om morgenen var der en masse blod på sengen og alt det, hvilket jeg ikke havde følt under aktionen. Efter det havde jeg ikke spor lyst til nogensinde at skulle snakke med ham igen. Jeg føler jeg blev tvunget til at gøre det, men alligevel så gik jeg jo med til det. Men mit problem er; jeg skulle have haft min mens ca. om søndagen eller mandagen, men jeg har ikke fået min mens endnu. Jeg bløder af en helt anden grund, hvilket er fordi det var min første gang og jeg nok ikke var så våd (er ikke sikker på hvad det hedder. måske kontaktblødning eller pletblødning) og det bløder stadig, og i dag er det altså blevet torsdag. (Har læst mig frem til det godt kan blive ved i en uges tid) Men jeg er SÅ bekymret over ikke at have fået menstruation endnu, men kan grunden være til at det udebliver, være fordi at jeg stresser for meget med tanken om at jeg kunne være gravid? For jeg er 100% sikker på, at det blod som jeg bløder, ikke er mensblod. Er der nogen der har oplevet noget ligende eller har i nogen gode råd? Tak på forhånd :))
Bellamarie5

Bellamarie5

1 indlæg
  • Skrevet
Hej du, Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg har selv haft en del oplevelser, hvor det også er endt med, at jeg har siddet og været nervøs for, hvornår min menstruation mon ville komme. Du kan sagtens have ret i, at din menstruation ikke er kommet pga du stresser og er nervøs. Vent et par dage og se, ellers ville jeg smutte til lægen og høre, hvad han/hun siger og hvilke muligheder du har. Det skal nok gå under alle omstændigheder!

Seneste tråde