1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Forhold uden sex?

Forhold uden sex?

jo92

jo92

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
e
culpa

culpa

146 indlæg
  • Skrevet
Det er bare ikke alle som har samme lyst til sex, og mænd kan godt have mindre lyst end kvinder, selvom mænd ofte fremstilles som nogle som bare skal have sex hele tiden. Sådan er virkeligheden ikke. Hvis der er noget som kan dræbe et sexliv, så er det at planlægge sex, for man kan ikke have lyst til sex på kommando. Faktum er nok bare, at han ikke har ligeså meget lyst som dig, mennesker er forskellige, og det har intet at gøre med dit udseende. Du kan prøve at snakke med ham om der er nogle ting du kunne gøre, som ville tænde ham mere osv.
Hvis du har tænkt dig at være utro, så vær i det mindste anstændig nok til at gå fra ham først, at have en affære mens du har en kæreste er bare direkte afskyeligt, og så er du simpelthen bare hverken moden eller anstændig nok til at være i et forhold.
contrast

contrast

1398 indlæg
  • Skrevet
Hvor ofte har I sex?
jo92

jo92

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
5'eren

5'eren

27 indlæg
  • Skrevet
Mens jeg var sammen med en ekskæreste, stod jeg med samme fornemmelse som du står med nu. Jeg valgte at tage i byen og finde en tilfældig fyr og være sammen med, knaldet var ikke noget særligt. Men det gav et mega boost til sexlivet der hjemme, fordi jeg ved det andet knald fik en masse bekræftigelse der gjorde at jeg ændret mit syn på mig og min kærestes sex liv, at selvom det ikke var ofte var det godt. I sidste ende gjorde det faktisk vi havde mere sex der hjemme.