1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Forsinket menstruation??

Forsinket menstruation??

BlackRaiinbow

BlackRaiinbow

19 indlæg
  • Skrevet
Hej alle sammen!.. Jeg er en pige på 20 år, jeg har haft menstruation i flere år.-Siden jeg var 12 ca. Sagen er den at min menstruation, svinger i perioder i mellem at være nogen lunde regelmæssig. Jeg er ikke på p-piller eller noget, så når jeg har sex er det med kondom.Sidst jeg havde sex er 5 måneder siden (i slut feb). Jeg har haft min menstruation, hver måned siden! Nu er jeg så bare nået til at jeg idag den 28 juli ikke har haft min menstruation siden sidste måned (fra 16-21 juli). Nu er jeg begyndt at blive lidt bekymret... Der kan vel ikke være noget når jeg ikke har haft sex siden feb. og har haft min menstruation hver eneste måned siden? Jeg tænker om at evt. kan have noget og gøre med at jeg går og er lidt "nede" fordi min kæreste er lige kommet på antidepresiv, og det påvirker mig rigtig meget ikke at kunne være der for ham og hjælpe ham.. imens jeg bare ser på han skubber mig mere og mere væk.. Vi har ikke været sammen så længe, og har et langdistance forhold.. Til tider fylder alt det rigtig meget i mit hoved, kan det evt påvirke mig og min krop til at min menstruation er så forsinket? Jeg har bare brug for fortælle det her til nogen for jeg begynder og blive lidt bekymret.. Men jeg tænker også det burde jeg ikke blive når jeg som sagt ikke har haft sex siden feb. og har haft min menstruation?... :/ Hvad vil i mene?
Stinenielsen

Stinenielsen

2 indlæg
  • Skrevet
Har du haft mens efter sidste gang du havde sex, endda flere gange, så er du ikke gravid. Ingen bekymring :)
BlackRaiinbow

BlackRaiinbow

19 indlæg
Åh!! Mange tusind tak for dit svar Stine! ;D blev bare lige lidt bekymret, da det gik op for mig at det over en måned siden sidst :) Så vil jeg bare nyde at det forsinket ;)