1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Forvirret

Forvirret

Snehvide

Snehvide

2 indlæg
  • Skrevet
For 3 måneder siden, gik min ekskæreste fra mig. Det var en meget kaotisk forhold hvor alt drejede sig om om og hvor dårligt han havde det. Selvom jeg godt vidste at det var bedst vi ikke var sammen, så var jeg ked af det og mut længe bagefter fordi jeg savnede at han var der. I starten af marts mødte jeg så en ny, som jeg blev glad for. Han sagde så mange søde ting til mig og overøsede mig en med opmærksomhed - jeg fløj rundt på en lyserød sky. I sidste uge sagde han så stop og at han ikke følte det ekstra der skulle til. Da han var gået blev jeg ikke ked af det og savnede ham ikke. Jeg tænkte over det og blev klar over at jeg den sidste tid vi havde været sammen ikke havde haft sommerfugle i maven, havde ikke smilet når jeg havde tænkt på ham, eller havde haft ondt i maven af at tænke på hvis vi ikke skulle ses mere. Derudover havde jeg, omend ubevidst aldrig spurgt indtil hans liv, interesser og andet der gjorde ham til ham. Det gør heller ikke ondt nu at tænke på ham med en anden. Jeg snakkede med en veninde om de følelser og hun nævnte at jeg, når jeg fortalte om ham, aldrig havde nævnt noget om hans liv, interesser eller andet, men kun at han sagde søde ting til mig. Derfor kom til til at overveje om han har været rebound for min ekskæreste. Men kan han godt have været det når jeg har troet jeg var så smask fortabt i ham? Og hvorfor, når jeg er klar over alle de strø-tanker jeg har haft om de manglende forelskelsestegn tænker jeg så stadig på ham nu?