1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Frækkeste/mærkeligste sted i har haft sex.

Frækkeste/mærkeligste sted i har haft sex.

Blondie178

Blondie178

14 indlæg
  • Skrevet
Hey Women.
Tænkte det kunne være lidt sjovt at høre om hvor det frækkeste/mærkeligste sted i har haft sex er henne?
For mig var det nok enten da jeg havde sex med min kæreste på et toilet på en kirkegård eller i en skov.

love-hate

love-hate

95 indlæg
  • Skrevet
Det sjoveste sted var på en legeplads om natten. Sikke mange muligheder man har der!

Blondie178

Blondie178

14 indlæg
Har selv prøvet det, og ja der er rigtig mange muligheder. Tror også det handler om spændingen i at der kan komme folk.
Rahbek

Rahbek

2 indlæg
  • Skrevet
Har prøvet rigtig mange mærkelige steder, det sjoveste var tilgengæld med min ekskæreste på en trampolin, da den jo bouncer af sig selv, det var utrolig sjovt og anderledes :D
jello

jello

17 indlæg
  • Skrevet

Omklædningsrum i H&M er altid godt ;-)

Strandsex i solen et øde sted! 
Rasteplads ind over kølerhjelmen på en bil sammen med to fyre.... listen fortsætter ;-)

line.p

line.p

63 indlæg
  • Skrevet
Svømmehallen...
kolding_girl

kolding_girl

92 indlæg
  • Skrevet
Gav engang min mand et blowjob til en barnedåb, hvor vi sad alene nede på bagerste række i kirken.

theshewolf

theshewolf

879 indlæg
  • Skrevet
I andre folks senge (mor og fars, svigerfars, kærestes lillesøsters/lillebrors seng) I en vens lejlighed imens vennen sov, på et sygehus, toilet til en privatfest :)
matrine

matrine

41 indlæg
  • Skrevet

Park - i en busk mens der var revyforstilling, og jeg mistede et par af mine bedste trusser. Øv.

Hundeskov - mens min ekskærestes hund rendte rundt og legede for sig selv, den stakkel. Øv.

Legeplads - sen aften, fik masser af sand i røven. Øv.

Et busskur - dårlig idé. Øv.

Min nabos mark - min ekskæreste var blevet sur og gået sin vej, så jeg rendte efter ham, og wupti - han blev god igen. Ikke ligeså øv som de andre.

Noget af de bedste og frækkeste sex jeg har haft, har faktisk "bare" været enten i en seng eller på en sofa.

l4760

l4760

57 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
I min mors og fars seng
Op af bilen på en rasteplads
Hos en veninde nytårsaften. Jeg overnattede der sammen med min kæreste og hans ven. Vennen lå på gulvet inde på samme værelse haha :P

det frækkeste er op af bilen og på spisebord