1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Frækkeste/mærkeligste sted i har haft sex.

Frækkeste/mærkeligste sted i har haft sex.

Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
  • Skrevet

Bagerste sæde i en bus.
I en campingvogn. Med min fætter og et par tvillinger. Byttede partnere undervejs.
I en bus på vej til Tyskland. Vi overnattede i bussen, og fik sneget et knald ind.
I et legetelt, på et drengeværelse, hos en tilfældig morgenfest bekendt.

Og så selvfølgelig div baggårde osv..

19940

19940

23 indlæg
  • Skrevet
Jeg har haft sex i en bil, på en strand og på et toilet på en natklub. Vil mega gerne prøve at have sex i en skov! 
Fieiaalborg

Fieiaalborg

2 indlæg
  • Skrevet
I spaen, H&M's prøverum, i en skov..

bimmer9500

bimmer9500

5 indlæg
  • Skrevet
På en beskidt bar inde på herretoilettet med stanken af pis og klamt gulv. Det var nasty, men sexen var også rigtig liderlig og rå og beskidt. Det passede godt sammen, og pigen tændte ligeså meget på det som jeg.
Blondie178

Blondie178

15 indlæg
Har tit overvejet at have sex i et prøverum, hvordan bliver man ikke busted?
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
Ved ikke at larme, eller lade nogen se jer gå derind ;)
sweetyz

sweetyz

24 indlæg
  • Skrevet
På balkonen ved Hovedbanegården, ja uhm jeg er stadig sådan lidt pinlig hver gang jeg er på Hovedbanegården, fordi alle kunne se os nærmest.
dentvivlendetøs

dentvivlendetøs

13 indlæg
  • Skrevet
Ved ikke om den her tråd er den rette, men det var ihvertfald pissefrækt. Sommerhus med svigerfamilie, vi var møgliderlige begge to, men kunne ikke få fred til sex. Så gik resten af familien udenfor, og jeg lagde mig ned på sengen, og han slikkede mig, som jeg aldrig var blevet slikket før.....!, Ikke slikket, nærmere suget, for hans mund var SÅ hård ved min klit. Han sugede hårdt og hårdere og endnu hårdere. Det tog nok 30 sekunder og så kom jeg for vildt. Normalt skal han bruge laaaang tid dernede, når han er mere blid.
Rocky-63ac7ff13e

Rocky-63ac7ff13e

1 indlæg
Så lad os prøve det frække ;-) Om man bliver busted eller ikke øger spændingen og gør det frækt
5'eren

5'eren

44 indlæg
  • Skrevet
Ved ikke om jeg vil kalde det frækt men sjovt. Mile high club! tjek, det krævede noget planlægningen med det lykkes. På kontoret på jobbet, mens chefen sad på det tilstødende kontor, så kan man pludselig være stille.