1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Herpes

Herpes

Basse-b69b969a23

Basse-b69b969a23

2 indlæg
  • Skrevet
Hejsa. Min mand (31)og jeg (23) har været sammen i 2,5 år. Og i går da vi skulle have samleje (give ham bj), så kunne jeg mærke noget, og (jeg tror) da han kunne fornemme jeg prøvede at mærke det, så ville han lige pludselig have sex. Det har han gjort to gange før, hvor jeg udspurgt ham hvorfor han prøvede at skjule det, da jeg ville se det, og sagde at han ikke vidste hvad det var og hvorfor han havde det. Hvor han ikke havde lyst til at vise mig det. Og en anden gang hvor jeg gav ham bj, så kunne jeg også mærke noget også lige pludselig blev han træt (det var om aftenen) og ikke ville have sex alligevel. Og nu er det tredje gang. Så begyndte jeg at stille ham spørgsmåle, hvad det var, og han sagde han havde kradset det, og jeg spurgt Hvorfor det lignede der var udbrud hvor han havde fjernet såret, så sagde han han ikke vidste hvad det var. Jeg blev ved, og spurgte ham om han plejer at få udbrud, så sagde han at det er sjældent og at det var herpes han har fået da ham kom Sammen med hans eks. Og jeg spurgte ham hvorfor han har skjult det de første to gange, og hvorfor han skjulte det, sagde han:”hvordan skulle jeg sige det? Jeg synes bare det er flovt, og jeg var bange for at du vil gå fra mig”. Og han er den mest ligeglad person jeg kender, og ligepludselig er det flovt at sige og vise at han har herpes? Og vi er gift og han er aldrig flov over ting. Er det virkelig flovt over at have herpes? Det tror jeg ikke på, jeg føler mig virkelig dum lige nu, er træt af at jeg bare skal glemme ting, for der ikke er nogen beviser, og overvejer ellers at bare stoppe ægteskabet, da jeg stadig er så ung og var nok lidt for hurtig til at blive gift, føler virkelig jeg ikke kan komme videre.
Naika

Naika

455 indlæg
  • Skrevet
Noget værre svineri,at lyve om det er meget muligt du er smittet fra nu af skal du tænke over hvor du rør dig selv
babycrew

babycrew

108 indlæg
  • Skrevet
Jeg forstår godt din mand har haft svært ved at fortælle det.. Men det er noget der SKAL gøres! Han risikerer jo at smitte dig.... Jeg er desværre selv den uheldige ejer af herpes og det er virkelig ikke nemt at fortælle.. Har selv lige fået det fortalt til den mand jeg var begyndt at date.. Var da hamrende bange for han bakkede ud i det sekund han fik det at vide.. Heldigvis blev han og vi er blevet kærester.. Jeg synes du skal tage snakken med din mand om at du er skuffet over han ikke har fortalt det og derefter holde øje med om du selv får udbrud.. For fremtiden synes jeg du skal insistere på at der bliver brugt kondom hver gang han har et udbrud..
Basse-b69b969a23

Basse-b69b969a23

2 indlæg
  • Skrevet
Det er bare underligt, hvordan kan det være flovt at have herpes? Kan ikke sætte mig ind i det. Begynder bare at tænke at det er fordi han har været utro eller et andet at han har skjult det. Kan i sætte jer ind i det? Er det bare mig der er helt galt?
Naika

Naika

455 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Har det som sagt selv,og den slags siger man ved selv hvordan det er,at blive snydt..... det er uansvarligt,at lyve,og smitte andre synes det er en mærkelig adfærd ville tænke ligesom dig om der var mere han skjulte.....
babycrew

babycrew

108 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes det er flovt, men det er jo min personlige holdning.. Jeg tænker folk må tro om mig at det er fordi jeg har knaldet ubeskyttet med en hel masse.... Det er ikke en sygdom man kan kurerer med 2 piller som f.eks klamydia.. Det er en sygdom man skal leve med resten af livet...... Jeg er en af dem der ofte får udbrud og jeg får derfor forebyggende piller hver eneste dag. Men på trods af medicin har jeg lige haft 2 udbrud på 3 uger.. Ville virkelig ønske jeg ikke havde det lort!
Bellis

Bellis

82 indlæg
  • Skrevet
Selvom han ikke har udbrud kan han sagtens smitte dig, så det er godt nok uansvarligt af ham ikke at sige noget! Men jeg kan godt forstå at han synes det er flov, selvom der er mange ting man er ligeglad med har man jo stadig ting man synes er pinlige. Jeg har herpes og det er virkelig skamfuldt for mig, så jeg forstår godt at han synes det er flovt - det er dog ikke en undskyldning for at holde det hemmeligt.

Mest populære tråde