1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hjælp :(

Hjælp :(

Bebs

Bebs

3 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej tøser.
Jeg har et ret stort problem. I torsdags holdte mig og min kæreste fest (vi bor sammen) vi blev begge ret fulde, og tog så i byen. Da vi kommer derop er der en fyr der spørger om jeg vil danse, og jeg spørger så min kæreste om det var i orden, og han sagde så ja. Så går jeg ud og danser med ham fyren, men han er bare SÅ klam, gramser på mig og holder mig meget hårdt ind til sig.. Jeg siger så han skal lade være og han spørger så om jeg har kæreste, og jeg siger ja. Så siger han: "nå det er derfor du er så afvisende. Men hør her, nu danser du med mig og lader som ingenting, ellers slæber jeg dig ud på toilettet, og derude er jeg ikke så flink som herinde" og da jeg ikke kunne se min kæreste nogen steder dansede jeg videre, for jeg tænkte a når han ikke var der så var der ingen til a hjælpe mig hvis jeg fx slog fyren og han slog igen. For det kunne måske sagtens for fremmede se ud som om vi var kærester og uvenner, så hvem skulle hjælpe mig? Jeg var RIGTIG bange bagefter så jeg min kæreste stå et stykke væk fra dansegulvet, og han havde åbenbart set det hele, og var rigtig gal og sur. Han mente jeg så ud til at have nydt dansen, og ville slet ikke lade mig forklare mig. Derefter skred han bare, jeg prøvede a følge efter, men var meget fuld, og kunne ikke løbe ham op, så jeg måtte gå alene hele vejen hjem, i regnvejr og skide bange. Og ikke nok med det så måtte jeg sidde i opgangen og vente på min mor fordi han havde låst døren.. Min mor kom så og snakkede med ham, og jeg tog med hende hjem. Næste dag kørte vi op og snakkede med ham, og han lød da til sidst somom han godt ku forstå det hele, så min mor kørte, og vi havde det fint de første par timer. Men så begyndte han at ignorere mig, ikke svare når jeg sagde noget, og satte sig i den anden ende af sofaen, og jeg måtte ikke røre ham. Og han sagde han ikke havde noget at sige til mig, og han ville være alene Og han sagde ikke engang godnat, eller svarede da jeg sagde det. Idag lørdag, har jeg igen forklaret ham det hele, og han gad dårlig nok at svare, og han troede ikke på det med ham fyren. Lige nu er han så på arbejde, og jeg sidder herhjemme alene og aner ikke hvad jeg skal gøre Nogen råd???

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Undskyld, min mening, men din kæreste er dog en underlig en, og det lader sku ikke til at han tror på dig.
Jeg synes du skulle tage at pakke dine ting, skrive et brev og indtale en besked på hans mobil svar atdu altså opholder dig hos noget familie/venner, indtil han gideindse at du har være ude for noget som har chokket dig, gjort dig ked af det, og ydermere at han så ikke tror på dig..

og lad ellers vær med at kontakte ham, indtil du hør fra ham!

det ville jeg have gjort. der var ingen, og jeg gentager, INGEN der nogensinde skulle fortælle mig hvad der er sandt eller ej, når de ikke selv har været der. har jeg prøvet en gang, og hvis det skete igen, er jeg ikke et sekund i tvivl om hvad jeg skulle gøre, tage mine ting, indtil vedkommende har lyst til at lytte til hvad jeg siger, og stoler på mig, hvis ikke, kan han have det så fint resten af sit liv. for det bliver ikke med mig i det.

Synes virkelig du burde tage et andet sted hen, indtil ham vil lytte og stole på dig, ellers ville jeg gå fra ham!

Bebs

Bebs

3 indlæg
  • Skrevet

Tak for dit svar.. Ja, ku godt være jeg sku gøre det.. Er nok bare bange for a han så aldrig kontakter mig igen..

Nanna

Nanna

60 indlæg
  • Skrevet

Hej Bebs.
Det var da en super træls situation. Jeg hader bare, at der er nogle fyre, der er sådan nogle idioter i byen!
Jeg vil faktisk give Benedicere ret. Jeg går ud fra, I bor sammen? Jeg synes også du skal pakke nogle ting og så tage hjem til dine forældre et par dage. Hvis han ikke kontakter dig i mellemtiden, er han virkelig ikke specielt sød. Du behøver jo ikke tage alle dine ting med dig, men bare så han forstår det. Det er mega egoistisk af ham, at han opfører sig sådan, når det i virkeligheden er dig, der har været ude for en meget ubehagelig oplevelse. Jeg kan godt forstå, han blev sur og jaloux i først omgang, men det burde virkelig have ændret sig, da han får forklaringen.

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Hvis han virkelig ikke kontakter dig, så er han virkelig ikke det værd, overhovedet.. Så fortjener du MEGET! bedre.

Er der nogen update på det hele, hvis jeg må spørge?

signek

signek

136 indlæg
  • Skrevet

Er jeg rigtig ked af at hører..
Men ja, hvis jeg nu var din kæreste, ville jeg nok heller ikk tro på det..
Men forstår udmærket godt hvordan du har det.. Man sidder der og føler sig så meget af alene, og troede ens kæreste ville støtte en, hvis der kom sådan en klam stodder..
Men syns du ska sige til din kæreste om han ikk odt vil prøve at hører på dig.. Og så forklar ham det hele.. Og hvis han bliver ved med at være kællinge sur, så må du jo spørger ham, om han virkelig syns at sådan en klam stodder, ska ødelægge jeres forhold...

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

signek sagde:

Er jeg rigtig ked af at hører..
Men ja, hvis jeg nu var din kæreste, ville jeg nok heller ikk tro på det..
Men forstår udmærket godt hvordan du har det.. Man sidder der og føler sig så meget af alene, og troede ens kæreste ville støtte en, hvis der kom sådan en klam stodder..
Men syns du ska sige til din kæreste om han ikk odt vil prøve at hører på dig.. Og så forklar ham det hele.. Og hvis han bliver ved med at være kællinge sur, så må du jo spørger ham, om han virkelig syns at sådan en klam stodder, ska ødelægge jeres forhold...

Hvorfor i al verden ville du ikke tro din kæreste hvis hun havde sagt sådan noget?

Det er da ikke en historie som man bare går og opdigter, det er i al fald en syg form for humor så!

Han må da kunne se på hende at hun er ked af det? og alene det at hun har taget sin mor med, så HUN kan prøve at forklare det, burde også sige en lille smule!?

signek

signek

136 indlæg
  • Skrevet

quote]Hvorfor i al verden ville du ikke tro din kæreste hvis hun havde sagt sådan noget?

Det er da ikke en historie som man bare går og opdigter, det er i al fald en syg form for humor så!

Han må da kunne se på hende at hun er ked af det? og alene det at hun har taget sin mor med, så HUN kan prøve at forklare det, burde også sige en lille smule!?[/quote]

Fordi hvis hendes kæreste er lige så jaloux som jeg er, kunne jeg godt tro, at han bar ville prøve at redde at han måske havde danset lidt for tæt med en anden.. Siger ikk at det er noget hun finder på.. Men hvis han har prøvet at der var en kæreste der sagde noget andet end sandheden, så er det nogen gange lidt svært at stole på en igen...

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

signek sagde:

quote]

Fordi hvis hendes kæreste er lige så jaloux som jeg er, kunne jeg godt tro, at han bar ville prøve at redde at han måske havde danset lidt for tæt med en anden.. Siger ikk at det er noget hun finder på.. Men hvis han har prøvet at der var en kæreste der sagde noget andet end sandheden, så er det nogen gange lidt svært at stole på en igen...

Nu har jeg selv været udsat for utroskab og løgne i 3 forhold efter hinanden. Dette betyder ikke at jeg ikke stoler på den næste.

hvis man er så jaloux, så skal man kontakte en psykolog, for det er vitterlig ikke særlig fedt at være jaloux, hverken for den der er det, eller den det går ud over. tit og ofte stammer ekstrem jalousi, fra tidligere episoper i ens liv ( ikke nødvendigvis i et forhold ) dette kan være fra barndommen, mobning, følelsen af svigt fra forældre osv osv. Derfor skal man kontakte en psykolog hvis jalousien tager overhånd.

I et forhold er det sundt at der er en smule jalousi til tider, men når der er en der fortæller sådan en historie, og hiver moderen med, så er man ved at være derude hvor man skal have prof hjælp til at kontrollere sin jalousi.

signek

signek

136 indlæg
  • Skrevet

Det ved jeg skam godt!
Harselv gået til psykolog fordi jeg ikk kunne styrer det og kunne ikk styrer det når jeg blev gal..
Men hvis hendes kæreste har det sådan og han har været jaloux da det skete, så kan jeg godt forstå ham, så er det nogen gange lidt svært at se det fra den anden side af..
Har os prøvet det og nej det er ikk fedt, men sådan er livet nu en gang..

Mest populære tråde