1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hjælp!

Hjælp!

Kvinde18

Kvinde18

28 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej! På forhånd undskyld, det her er meget "ad", og jeg vidste ikke om det her skulle under kategorien "sex", men det forhindrer mig sku i at have sex.... Jeg barberer ben og arme og armhuler og der er aldrig noget problem. Men når jeg intim barberer mig får jeg røde knopper hvergang, vildt mange, altså tror det er skæg-pæst! Jeg går i bad hver dag, jeg bruger barberskum og aftershave, jeg bruger nyt blad hver gang, jeg barberer med hårene, og har prøvet mod hårene, jeg lader det gro helt ud før jeg barberer, altså jeg har prøvet ALT!!!! Det bliver ved!!!! Jeg bliver sindsyg!!! Det er grimt og det klør som bare fanden! Har andre prøvet det?? Hvad gør man ved det?????? Jeg håååber nogen kan hjælpe mig
contrast

contrast

1403 indlæg
  • Skrevet
http://www.q.dk/mode-og-skoenhed/skoenhed/intimbarbering-til-kvinder-din-guide-til-en-glat-barbering Har du prøvet nogle af de her råd? :)
Kvinde18

Kvinde18

28 indlæg
Ja, alt uden talkum osv?
5'eren

5'eren

28 indlæg
  • Skrevet
Har en rigtig god veninde der har samme problem, hun startet med at plukke håret istedet for at barbere. Nu bruger hun en epilator i stedet, det går røv ondt man det skulle komme over tid. Nu har hun slet ingen problemer! du kan også vælge at fjerne håret med voks, det skulle have samme resultat, bare dyrere i længden. Held og lykke med det
Kvinde18

Kvinde18

28 indlæg
  • Skrevet
Jeg holdt en lang pause, og så da knupperne var væk brugte jeg barber skum og after shave med aloevera - har ingen problemer nu!! Så det kan anbefales 😍 Og bommulds trusser den første dag!