1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hormonspiral

Hormonspiral

malle_h

malle_h

1 indlæg
  • Skrevet
Hej piger :-) Jeg ved godt at der i forvejen er 1000 tråde omkring spiraler, men synes alligevel ikke jeg har kunnet finde svar på mine spørgsmål. For en måned siden fik jeg opsat en hormonspiral (Kyleena, da jeg endnu ikke har født). De første to dage ca. blødte jeg og havde den værste hovedpine, men så stoppede det helt og alt virkede normalt i 3-4 dage, indtil jeg havde sex med min kæreste. Et godt stykke inde, begyndte jeg at få en mærkelig nivende smerte, og dagen efter begyndte jeg igen at bløde - mere end pletblødning efter min egen overbevisning. Uafbrudt lige siden har jeg enten blødt eller haft brunt udflåd, som er meget klumpet, altså i over tre uger nu. Jeg er selvfølgelig blevet informeret om mulige pletblødninger o.l., men havde alligevel ikke regnet med at det ville være hver eneste dag. Kan det hænge sammen med at vi havde sex? Jeg har ikke mærket noget til smerter siden og kan fint finde trådene. Jeg har talt med min læge, som siger at den bare skal have tid, men må indrømme at jeg er ved at miste modet, da jeg rejser syd på om tre uger og virkelig ikke orker at bløde hele ugen :-( Er der andre der har oplevet at det er hver eneste dag? Og også det her med at det er så klumpet? Hvis jeg har mærket efter tråden kan jeg få store klatter af blod eller hvad det er med ud. Har i andre haft sex på trods af at i bløder lidt? Bruger i evt kondom for ikke at irritere for meget? På forhånd tak! :-)
WithClass;)

WithClass;)

17 indlæg
  • Skrevet
Hej Marl0987 Jeg ville nok give det noget tid, din krop skal vende sig til den, måske også vent lidt med sex. Jeg ved ikke præcis hvor længe der plejer at gå før symptomerne stopper, men plejer man ikke at sige omkring 3 måneder? Hvis du ikke har andre gener end pletblødning så vent og se om det fortsætter lidt endnu. :)

Mest populære tråde