1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvad ville du gøre?

Hvad ville du gøre?

Nosecrets

Nosecrets

20 indlæg
  • Skrevet

Hey piger,
I får lige et indlæg fra en mand (hvis I er imod det, så kig den anden vej ).. Jeg er engang imellem inde på siden fordi min eks brugte den tit, og fik derfor smugkigget lidt engang imellem, og må ærligt indrømme at nogle af jeres tråde kan være ret så humoristiske

Nå men, hvis jeres kæreste gav jer den mulighed, at I måtte gøre hvad som helst med ham/ved ham næste gang i skulle have sex, hvad ville du så gøre og ville du blive tændt af det??

Kender et par pigers mening på det, men kunne godt tænke mig at vide hvordan det generelt er. De gange jeg har fået det at vide af en pige, så er der nærmest kommet julelys i øjnene på mig
Jeg har prøvet engang med en pige, som egentlig var udforskende og frisk på en del (det skal lige siges jeg er dominerende når det kommer til sex), men da jeg gav hende muligheden, så kunne hun egentlig ikke komme på noget overhovedet?

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Binde ham, slikke ham, kysse ham - lege med pikken og testiklerne
Alt hvad min kæreste nu elsker.

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

JA ER DU GAL.
Jeg ville virkelig elske det.
Men jeg tror nu aldrig, at han ville give mig lov til det, da han er ret dominerende.
Det er lidt trættende.

Jeg ville binde ham, lege med hans pik, boller og røv. Jeg ville nok ikke ride ham, men måske sætte mig på hans ansigt og tvinge ham til at slikke mig, og måske slå hans pik imens.

LadyG

LadyG

1321 indlæg
  • Skrevet

Binde ham, lege med hans nosser, give bj uden han får lov at komme, kysse op og ned af hans bryst og mave og så ride ham, hvor han flere gange skal være lige ved at komme men ikke får lov til det Det kan han vidst godt lide - har da i hvert fald gjort det et par gange efterhånden.

Nosecrets

Nosecrets

20 indlæg
  • Skrevet

Anderledes sagde:

JA ER DU GAL.
Men jeg tror nu aldrig, at han ville give mig lov til det, da han er ret dominerende.
Det er lidt trættende.

Jeg ville binde ham, lege med hans pik, boller og røv. Jeg ville nok ikke ride ham, men måske sætte mig på hans ansigt og tvinge ham til at slikke mig, og måske slå hans pik imens.

Godt svar Nu er jeg også selv ret dominerende, men kommer det på tale, så synes jeg engang imellem det kan være super frækt at bytte roller på den måde, selvom jeg for det meste foretrækker det andet. Bare find på en fræk sætning, som du kan skrive til ham inden han skal hjem til dig, så skal han nok være klar

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Joeytheman sagde:

Anderledes sagde:

JA ER DU GAL.
Det er lidt trættende.

Godt svar Nu er jeg også selv ret dominerende, men kommer det på tale, så synes jeg engang imellem det kan være super frækt at bytte roller på den måde, selvom jeg for det meste foretrækker det andet. Bare find på en fræk sætning, som du kan skrive til ham inden han skal hjem til dig, så skal han nok være klar

Nope, han tænder slet ikke på, hvis jeg dominerer ham. Det er lidt syndt.

Fuglpåpind

Fuglpåpind

2272 indlæg
  • Skrevet

Jeg er faktisk ikke så god til sådan noget, men jeg har da gjort det et par gange Der har jeg givet ham bind for øjnene lidt af tiden, brugt varm the og koldt vand, tændt levende lys og sexet musik på. Så har jeg bundet ham, givet ham bj med skiftevis the eller vand, redet ham, etc...

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Det bedste jeg HAR gjort af den slags, var en lapdance Jeg øvede mig meget, tog virkelig frækt outfit på, købte champagne, fandt noget fedt musik, dækkede op med stearinlys rosen blade, og en stol midt på stue gulvet. Og det er helt sikkert også den bedste oplevelse jeg har givet min kæreste. Dog var det meget grænse overskridende, og jeg var virkelig nervøs. Men det er det bedste jeg har gjort for mig selv. For jeg følte mig virkelig fræk og lækker, og den reaktion jeg fik af kæresten gjorde bare det hele endnu bedre.

Hvis jeg skulle gøre noget idag, så ville det nok være at trække i mit police kostume, sætte ham i håndjern med bind for øjnene, og så bare gøre alle de ting jeg ved han elsker

piah86

piah86

3 indlæg
  • Skrevet

Var han min, ville jeg tage ham med over i ridestalden næste gang jeg skal til ridning, og så ville jeg stalde ham op i en hesteboks som en hingst på alle 4 og give ham en hestegrime og bidsel i munden, og en sort sæk ( eller maske ) over hovedet og så ville pigerne og jeg bruge ham som den hingst han er.
Når han er godt mør, skal han selvfølgelig have spændt en sadel på, og så kan vi bruge ham som ridedyr til han falder om af træthed.
Når han er brudt sammen ville jeg igen stalde ham op i boksen og lade ham blive stående i ridestalden til næste morgen, hvor han ville blive løsnet og sendt på arbejde i fuld trav.

jytte-eab47e6218

jytte-eab47e6218

2 indlæg
  • Skrevet
Hej alle sammen
Godt nok er tråden gammel, men jeg blev så glad for den for jeg har fået en ny fyr der er en rigtig bonderøv, og han siger han gerne vil bruges af mig i stalden som hingst eller tyr.

Så tak til Pia for dit indlæg om at stalde hingsten op, og den sorte sæk over hans hoved virkede helt fint, og et stangbidsel lukkede mulen på ham.

Han stod opstaldet hele sidste weekend og blev fodret som hingst, og han har bedt om igen snart at blive opstaldet i stalden.

Næste gang kan han få lov til at blive ko, og så kan han jo blive malket et par gange om dagen, er der nogle af jer der har erfaring med malkning af jeres fyr?

Jeg har hørt det vist er smertefuldt når hans pik tømmes af malkemaskinen, så ved ikke om det er for hårdt for min nye ven at blive malket som en ko - håber nogle kan fortælle om i har prøvet det, eller ved hvordan det virker.