1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvad ville du gøre?

Hvad ville du gøre?

Piah86

Piah86

3 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Piah86

Piah86

3 indlæg
Deleted
jytte-eab47e6218

jytte-eab47e6218

2 indlæg
Tak Pia, den malkning vil jeg prøve på min bonderøv, og jeg så lige til min glæde køerne har mærket i øret som dyrene jo skal, så det skal min bo nderøv da goså have inden han malkes i aften og staldes op til imorgen. Vi du se ham så send en besked til mig så får du et billede når han kommer i stalden senere på dagen
Piah86

Piah86

3 indlæg
Kære Jytte, jeg vil meget gerne se din bonderøv opstaldet i stalden, du kan evt. sende det til min mail [email protected]

Jeg glæder mig til at se koen opstaldet og klar til malkning.
Piah86

Piah86

3 indlæg
Hej Jytte
Hvordan er det gået med din bonderøv med at være staldet op og blive malket. Jeg har her i 3 uger haft en venindes fyr opstaldet som hingst her i sommerferien, han skulle straffes og ikke med på ferie, så min veninde spurgte om han kunne blive opstaldet hos os i 3 uger som híngst.
Han stod bundet i spilboksen på alle 4 med en sort sæk over hovedet, der var låst fast til hans hals så han ikke tabte den, og i hans røvhul sad en dejlig ridepisk som hale på hingsten, og hver gang han tabte den fik han 10 slag på hans nosser med pisken inden den igen blev presset op i røven på ham.