1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvilken dating side er den bedste i 2018? Jeg h...

Hvilken dating side er den bedste i 2018? Jeg har fundet ud af det der netdating for jer...

GreteHjerulf

GreteHjerulf

9 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Så tøser, nu behøver i ikke lede længere, jeg har skrabet mig igennem hver og én tarvelig datingsider og skrevet med en sørens masse mænd (læs: sikkert bare chat-robotter) på alverdens finurlige sider. Jeg har i mit lille personlige fletstudie fundet frem til den bedste danske netdatingside. Ikke fordi jeg faktisk selv fandt "the man" der, men bare fordi mænder'n var mest seriøse og ikke klamme, som så mange andre steder. Med det sagt kunne jeg uden tvivl nævne det første 30, i hvertfald IKKE skal forsøge jer med. Men jeg vil blot henvise jer til den, som var min absolutte favorit: Dating.dk. Måske det også er den bedste for jer? Med det sagt, skal der selvfølgelig følge en lille disclaimer Dating.dk er ikke, og jeg gentager IKKE svaret på alle jeres bønner. Jeg fandt som sagt ikke selv ’my man’ (verdens sødeste Martin) lige netop der. Det var i stedet igennem en fælles ven, til en fest i ballerup - who would have guessed?? Men med det sagt, så ønsker jeg virkelig ikke, at i skal igennem det jeg skulle. Jeg er både endt på scor.dk, single.dk og hvem ved hvad... Desværre til min store skuffelse hver gang. Dermed ikke sagt, det ikke kan være stedet for jer. Men det var det altså ikke for mig. Hele systemet var pænere opsat på Dating.dk og jeg følte mig bare med det samme hjemme. Derudover var mændende også bare fantastisk rare, sobre og søde derinde. Det blev da til et par dates, dog uden held. Eller omvendt, så var det heldigt, da jeg i stedet for mødte Martin. Til sidst vil jeg dog også pege på 40plus.dk som et godt alternativ. Hele systemet er en del mere gammeldags - ligesom mændende. Men hvem kan ikke lide en grey-fox - høhø.
lisepetersen82

lisepetersen82

1 indlæg
  • Skrevet
Perf! Tak for din lille anbefaling Grete! Tror jeg vil kaste mig over dating.dk med det samme.. høhø. Ville også lige kommentere på: "Det var i stedet igennem en fælles ven, fest i ballerup - who would have guessed??" - HOV HOV! :D Jeg er fra Ballerup! Der er massere af flotte mænd :)) Hvornår var du til fest der?
GreteHjerulf

GreteHjerulf

9 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
dorlor

dorlor

78 indlæg
  • Skrevet
Det var da den mest åbenlyse og nederdrægtige form for reklame der nogensinde er lavet for en dating side... dating.dk er lort, du skal betale åndsvagt mange penge for at kunne skrive med nogen overhoved. På scor.dk kan du skrive med folk gratis, og der er mange fyre per kvinde derinde, så der er rig mulighed for at finde en partner derinde...
TCJ

TCJ

8 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg har bedre erfaringer med single.dk ;)
radiograf

radiograf

8 indlæg
  • Skrevet
Jeg har ikke haft succes med nogle sider. Jeg har brugt Happn-app'en, da jeg ikke kan få Tinder til min telefon. Har ikke haft den store succes med den.
Anton94

Anton94

13 indlæg
  • Skrevet
Altså for jer kvinder virker ALLE dating sider.. i får jo alt opmærksomheden, det jo ik svært for jer at finde en mand og snak med.. til gengæld er det sååååå svært for os mænd at finde en pige at snakke med på dating sider... fx har jeg aldrig fået en seriøs snak med en pige på nogen som helst dating sider.. det er fandme svært... så hvilken dating side er bedst for mænd?
ItLars

ItLars

66 indlæg
  • Skrevet

Mest populære tråde