1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvordan bliver man kæreste?

Hvordan bliver man kæreste?

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej Alle i kloge piger..
Ja overskriften siger hvis sig selv
Jeg har datet den her fyr i 2 mdr. nu, og har den sidste uges tid har vi sovet sammen hverdag, og jeg er gået hen og blevet rigtig glad for ham, når jeg er sammen med ham flyver tiden bar afsted, og det er mange år siden jeg følt sådan for en fyr som jeg gør nu, virkelig dejligt da jeg troede jeg aldrig skulle føle sådan igen
Syntes efterhånden jeg er begyndt at kende ham så godt at jeg er parat til vi bliver kæreste..
Men hvordan bliver man lige det ?
Hvordan blev i kæreste?
Kan i have en rigtig dejlig dag

Jegenkvinde

Jegenkvinde

1 indlæg
  • Skrevet
Deleted
kattrine

kattrine

652 indlæg
  • Skrevet

Min kæreste og jeg mødte hinanden på efterskolen. Vi havde noget kørende i al hemmelighed (nærmest så meget, at vi ikke selv lagde mærke til det) men var dog sammen så tit vi kunne komme til det. En dag i Århus tog han pludselig min hånd, og fra den dag vidste jeg, at jeg ikke ville videre uden ham. Der gik et par uger, og så kyssede vi for første gang - dagen før en elevfest, hvilket jeg synes var perfekt (det virker som om mange finder sammen gennem alkoholen, og det bryder jeg mig ikke om)
Efter den fest stod det bare klart at det var mig og ham. Nu planlægger vi at flytte sammen
Tror bare at du skal tage det stille og roligt, du er ikke i tvivl når i er kærester, sådan har jeg i hvert fald altid haft det. Jeg synes ikke man kan spørge "vil du være kærester" uden det lyder akavet, men når man er, så ved man det - og så er det selvfølgelig naturligt at snakke om, om den anden part føler det samme. For mig er det altid kommet af sig selv, hvis du forstår

Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet
Deleted
Anonymous

Anonymous

148447 indlæg
  • Skrevet

Tak for alle svarende..
Han siger i hvertfald han er rigtig glad for mig
Måske man skulle prøve med den der Vil du være min kæreste?
Også håbe på at han siger ja, selvom det er ret barnligt

kattrine

kattrine

652 indlæg
  • Skrevet

Held og lykke solskinspigen89

denheldige

denheldige

30 indlæg
  • Skrevet

Min kæreste og jeg havde nok været sammen en 3-4 uger da han spurgte mig om hvad jeg syntes vi var.....han er blevet brændt godt og grundigt før, så han passede meget på sig selv.......og jeg sagde at jeg syntes vi var meget kæresteagtige, det syntes han så også og det har vi været siden

Så ja det kan da godt lyde barnligt at spørge om man skal være kærester, men nogen gange har man brug for at høre det, så man begge er sikre på hvor man er.

JustMe

JustMe

301 indlæg
  • Skrevet

Min kæreste og jeg havde gået og været et af de par der så fint kaldes bollevenner, og han gjorde efter kort tid klart for mig at han var klar på at vi skulle være kærester. Så resten var op til mig, jeg var så i tænkeboks et par uger hvor vi fortsat blot var sammen, og jeg besluttede mig herefter for at sige ja. Så jeg vil også mene du blot skal skal sige det til ham som det er, at du er interesseret i et forhold med ham, hvordan ville have det med det. Jeg synes altså ikke det er barnligt. Man finder da kun ud af det på en måde, det er da træls og gå og vente...
Pøj pøj med det

anonym2

anonym2

2091 indlæg
  • Skrevet

Synes da godt at du kan spørge ham hvordan han lige ser jer - Hvordan i lige skal præsentere hinanden overfor andre.
Min kæreste og jeg snakkede ikke om det. Vi mødte bare en af hans venner i et supermarked og min kæreste præsenterede mig som sin kæreste...

koldt_vand

koldt_vand

0 indlæg
  • Skrevet
Deleted

Seneste tråde