1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvordan skal jeg forholde mig til det

Hvordan skal jeg forholde mig til det

SletminprofilNU

SletminprofilNU

104 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Har fået hjælp / svar (y)
xxmahaloxx

xxmahaloxx

911 indlæg
  • Skrevet
Jeg har fundet min mors dildo engang. Den lå og vibrerede så jeg gik efter lyden. Det var lige op til jul så jeg spurgte hvad hun ønskede sig og foreslog derefter selv en ny dildo der ikke spontant gik amok. Hun grinede og spurgte om jeg havde fundet den, jeg svarede ja. Hun gik ind og slukkede for den og så var det dét. Da jeg var yngre kom jeg til at gå ind på mine forældre som knaldede, men det er absolut ikke noget der påvirker mig. Jeg tror at den nemmeste løsning simpelthen er at snakke med hende om det: Fortæl hende at det er lidt akavet for dig at snakke med hende om det, men at det altså har påvirket dig sådan og sådan at opleve de her ting og om de evt. kan lege på andre tidspunkter end når du er hjemme/vågen. Og så skal du selvfølgelig arbejde på at komme videre og ikke konstant gå og lede efter tegn på at de hygger.
SletminprofilNU

SletminprofilNU

104 indlæg
Tak for svar! Så det gjorde dig slet ik ked af det? Jeg har aldrig tænkt på det før, mor har også altid virket vildt gammeldags og sexforskrækket, så det kom lidt som et chock i kroppen ..... jeg ville ønske jeg tog det lige som dig. Men det vil jeg arb på
culpa

culpa

514 indlæg
Hvis dit eneste problem med dine forældre er, at de har sex, så er du meget heldig. Du får det hårdt hvis du bliver vred og ked af ting som at dine forældre har sex, ligemeget hvad deres forhold er. Jeg har også prøvet som 17-årig at gå ind mens de havde sex. Jeg kom hjem 2 timer før planlagt. Så sagde jeg undskyld, lukkede døren og tænkte ikke mere over det. Seriøst, det er allerhøjst lidt akavet, det er da intet at være vred eller ked af det over.
Naika

Naika

357 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Husk,at tænke på hvor mange krumspring de i tidens løb må have gjort for,at skjule den del af deres liv for dig mine gjorde det samme de gik dog fra hinanden,da jeg var lille,men er stødt på ting,som teenager det var et chok,men har aldrig åbnet op for dem omkring det mit eneste råd get over it:de er kun mennesker det smadrer lidt det ophøjede intryk man kan have af netop sine forældre,men selv har jeg aldrig ønsket,at gøre mine pinligt berørt,som jeg ved de ville blive............
SletminprofilNU

SletminprofilNU

104 indlæg
  • Skrevet
Jeg ønsker nemlig heller ik at gøre dem pinlige eller kede af det, siger bare det fylder meget, synes det er grænseoverskridende. Det er vist kun mig der føler sådan. Har selv intet legetøj , synes det er stødende at støde på sådan noget imens man går og laver forskelligt
SletminprofilNU

SletminprofilNU

104 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
..
xxmahaloxx

xxmahaloxx

911 indlæg
Overhovedet ikke! Min mor har altid været meget åben omkring sex. Da jeg startede på efterskole som knap 15-årig satte hun sig stille og roligt ned med mig og fortalte at hvis jeg nu mødte en sød fyr på skolen skulle jeg lige tage fat i hende så vi kunne tage til lægen og få mig nogle p-piller. Mit andet år på skolen fik jeg en kæreste, fortalte det til min mor og hun tog med mig til lægen og fik recepten. Da min 8 år yngre søster tog på efterskole lavede vi en carepackage fra familien hvor vi i inkluderede en pakke kondomer - det grinede hende og hendes roomies meget af, for det havde de altså ikke fået. Generelt er vi vokset op med at sex er et naturligt behov som ikke holder op bare fordi man er 50 eller 70 og da mine forældre er skilt undrer det mig slet ikke at hun til tider må tage sagerne i egen hånd. Min ene bror er engang vandret ind på min anden mens han knaldede med kæresten og jeg er også blevet vandret ind på af både min mor og søskende. Det sker simpelthen når man bor tæt (vi var 5 under samme tag). Det nemmeste og mindst akavede er simpelthen bare at grine af det og så give slip på det. Det er bare sex.
mekkafine

mekkafine

12 indlæg
  • Skrevet
Tror problemet ligger i den situation de sætter dig i, når de fortæller at de ‘ikker er sammen’ pga. ‘Utroskab’ men alligevel finder du dem knalde. Det sætter dig i et dilemma i hvad skal du støtte dem i. Tror bare du skal fortælle dem hvordan du har det med hele situationen, og du helst gerne vil holdes uden for deres sexliv
SletminprofilNU

SletminprofilNU

104 indlæg
  • Skrevet
Jeg har det allerede meget bedre, så vil gerne sige tak til jer alle. Det var bare ikke noget jeg ville snakke med nogen om, så det var dejligt at høre hvordan i havde det med det og at jeg ikke er den eneste der har “oplevet” det. Jeg vælger at give helt slip og blande mig uden om og lukke øre og øjne . Og flytte tankerne . Mange tak fra en lettet 18 årig