1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvordan tænder jeg ham?

Hvordan tænder jeg ham?

Smillaa

Smillaa

8 indlæg
  • Skrevet
Hjælp - Jeg vil gerne finde nye metoder/ideer til at tænde min fyr? Nogle erfaringer eller ideer?
Beautylove

Beautylove

98 indlæg
  • Skrevet
Det kommer jo an på hvad du har prøvet, men nogle ideer kunne være at skrive sexede beskeder til ham hele dagen og være nøgen når han kommer hjem. Jeg synes i det hele taget at gå nøgen rundt virker ret godt. Du kan også ligge dig ved ham og begynde at røre ved dig selv
Smillaa

Smillaa

8 indlæg
Hej Beautylove. Vil prøve det med beskederne, men vi bor begge hjemme så lidt svært at gå nøgen rundt... andre idéer?
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
  • Skrevet
Frække beskeder når i ikke er sammen, frække billeder (behøver ikke være nøgen), diskrete berøringer, et klap i numsen, et klem i skridtet, kys i nakken. Tag noget frækt undertøj på, og overrask ham med det. Invester i noget legetøj, evt et af de mange sex spil der er på markedet. Dem har vi haft meget sjov ud af :)
Smillaa

Smillaa

8 indlæg
Mange tak, det vil jeg prøve :) Hvad er det for nogle spil?
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
https://www.sinful.dk/par/boeger-spil/spil nogle af disse. Der er med garanti mange andre på markedet. Vi har selv nogle af deres terningspil, det er mægtigt sjovt at bruge som forspil. Det kan godt tage lidt tid, hvilket bestemt ikke gør noget