1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Jeg skammer mig!

Jeg skammer mig!

kiki

kiki

102 indlæg
  • Skrevet
kære medkvinder! Jeg har et problem jeg har gået med længe. Det bliver lidt af en længere historie men here we go: Da jeg blev teenager begyndte jeg som alle andre at interessere mig for sex. jeg synes det var spændende at læse om og jeg var nysgerrig. Jeg begyndte også at onanere. Jeg syntes jo det var rart men der var altid en tanke om at det jeg lavede var for beskidt og voksent til mig. da jeg var i starten af tyverne, fik jeg min første kæreste. han var min første gang. hvergang vi havde sex kom den der tanke igen om at det var for beskidt og voksent. at det nærmest var noget jeg faktisk ikke måtte men gjorde alligevel. Når det lå i luften at vi skulle have sex begyndte jeg at glæde mig til sexen da jeg elskede det men så kom tanken om at det ikke var noget jeg skulle glæde mig over da det var forkert. Nu er jeg så ikke kæreste med ham mere og har ikke være sammen med andre end ham. Jeg er begyndt at se endnu mere ned på sex. jeg er begyndt at synes det er lidt klamt og unødvendigt. Jeg hader mig selv for når jeg for lyst til at onanere og hvis jeg så giver efter for lysten fortryder jeg det bagefter og føler mig beskidt og klam. Da Jeg skulle have sex med men daværende kæreste gjorde det mig ikke noget at han skulle se den side af mig men tanken om at en anden ny fyr skal gør mig angst. Jeg skammer mig over at have sex og at have lyst til sex. Nogen der har prøvet at have det på samme måde??
Gladipanda

Gladipanda

46 indlæg
  • Skrevet
Hej Kiki! Det lyder noget værre rod... Jeg kan dog ikke sammeligne dit problem med mit tidligere, altså.. jeg skammede ikke, men jeg gik MEGET op i hvem jeg gik i seng med og sådan, mine veninder synes jeg var mærkelig og kedelig dengang, men jeg ser det som et luksus problem nu idag, fordi mine veninder fortryder stort set 50% af deres sex partner, hvor jeg er glad for at jeg ikke har gået i seng med "forkerte" eller alt for mange sex partner. Nu idag, der har jeg lavet en regel med mig selv, jeg går KUN i seng med en, som jeg er kærester med og forholdet må godt vare mere end par mdr, før man begynder på det intime, for jeg kan ikke selv gå i seng med en jeg har mødt i byen eller noget lign. Jeg synes ikke du skal tage det så tungt, jeg synes også selv det skide klamt hvis man har haft mange drenge, men alle er jo ikke ens og det naturlig at fejle, men jeg synes du skal tage det med ro og når du engang får en kæreste og NÅR du synes og HAR lyst til sex, så gør det! :-)
Silkekimono

Silkekimono

11 indlæg
  • Skrevet
Hej Kiki Dét med at føle skam efter onani tror jeg også, at jeg følte som barn. Men altså, jeg har aldrig følt skam ved sex, og det burde du virkelig heller ikke. Det er en af de mest naturlige ting her i livet! Har du måske haft en oplevelse der har gjort, at du har det forhold til sex, som du har? Jeg synes klart, at det er noget du skal arbejde på og evt tale med dine veninder eller en psykolog om? Altså ikke for at gøre det til et større problem, end det er, men mere bare fordi det er super ærgerligt, at du føler sådan om noget som jo som sagt er en dejlig og naturlig ting. :-)
kiki

kiki

102 indlæg
tja min familie har aldrig talt åbent om sex med mig. det er bare ikke noget vi snakker om. Da jeg var sammen med min daværende kæreste var sexen ikke den bedste. han var meget egoistisk i sengen og det har selvfølgelig også gjort at det bare blev til en sur pligt for mig. Jeg føler stadig skam over onani og sex i dag
Silkekimono

Silkekimono

11 indlæg
  • Skrevet
Øv, det lyder godt nok heller ikke som god sex! Jeg er sikker på, at det nok skal blive bedre med tiden! Jeg tror ikke, at du skal slå dig selv i hovedet over det i hvert fald. Du skal måske bare tage det stille og roligt og mærke efter og vente til det føles rigtigt, og det er den rigtige person! :-))
ItLars

ItLars

66 indlæg
  • Skrevet

Mest populære tråde