1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Jomfru..

Jomfru..

Danial

Danial

16 indlæg
  • Skrevet
Jeg er igen igen træt af at være en 24 årig fyr, som stadig er jomfru. Man er selvfølgelig ikke den eneste der er 24 og jomfru, men hvordan håndtere i som er det? Og hvornår synes i at tiden er inde? Hvordan holder i det bare generelt ud? Bliver i ikke ivrige efter at få det prøvet, eller er det bare mig og mine mandlige hormoner der har en længsel efter at opleve samleje!? Hjælp!
petermarinus

petermarinus

1 indlæg
  • Skrevet
Hej Daniel Jeg er 25 som også er jomfru. Jeg har det på samme måde som dig, det er mega træls at være jomfru. Mest fordi at det kan virke så mærkeligt at man er så gammel og endnu ikke har prøvet det. For mig har problemet nok ligget i at jeg ikke vil gøre det med hvem som helst. Den første skulle simpelthen bare være en som jeg virkelig var forelsket i. Samtidig har jeg ikke haft den store selvtillid eller selvværd. Har før mødt kvinder/piger som jeg tænkte, hvis jeg lærer hende bedre af kende, kunne det måske være hende. Men så har jeg altid trukket mig tilbage og gjort intet. Det at være jomfru er ikke noget jeg er stolt af og det er slet ikke noget jeg har pralet med over for venner, faktisk har jeg holdt det hemmeligt. Men som årene er gået er det ligesom om at det faktum at jeg ikke har prøvet det også er blevet en del af grunden til at jeg ikke vil prøve at indlede et forhold til en kvinde, fordi jeg er bange jeg bliver grinet af og/eller kasseret hvis jeg fortæller det. Har flere gange overvejet om man skulle betale sig fra det, så det var overstået. Pt står jeg i en situation hvor jeg har kendt en 21 pige i ca. 8 måneder men vi er først begyndt at skrive/snakke sammen her for 3 måneder siden. Jeg er vild forelsket i hende og har aldrig følt sådan før. Hun har indrømmet at hun også kan lig mig. Hun er meget forsigtig, ligesom mig så vi tager tingene meget stille og roligt, hvilket passer mig godt. Jeg ved at hun har været sammen med en del fyre og har haft er forhold hvor hun boede sammen med en fyr i 2 år. Jeg har endnu ikke fortalt at jeg ikke har været sammen med nogen endnu, da jeg stadig er nervøs for hvordan hun reagerer.
  • Skrevet
Hvis du finder den rigtige pige er hun fuldstændig ligeglad med om det er din første gang eller ej, desuden er der nogle kvinder der tænder på at deres partner er jomfru 😊 andre synes det er romantisk at man har ventet på den rigtige og den rigtige er hende 😊 selvfølgelig er det ikke fedt for en fyr og kan være et tabu men hvis jeg kunne vælge ville jeg da helst kunne vælge at min kæreste kun havde været sammen med mig 😊 så op med humøret hun findes der ude til jer begge to 😊
Nuser

Nuser

7 indlæg
  • Skrevet
Selvom jeg foretrækker, at de fyre jeg er sammen med er ældre end mig og gerne mere erfarne, så ville det ikke gøre mig noget, hvis jeg virkelig faldt for en fyr, og han så fortalte, at han var jomfru. Selvfølgelig vil fyren så være lidt usikker på tingene, men det gode ved det er jo så, at man på den måde faktisk kan få det lige som man gerne vil have det, da man jo så er med til at lære fyren op. Man kan fortælle hvad man godt kan lide osv. Så det skal I ikke tage så tungt :-) Vil dog heller ikke pakke det sukkersødt ind, for der findes piger der vil synes det er en dealbreaker hvis du er uerfaren, men så er hun jo bare ikke den rette for jer kan man sige :-)