1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Kæreste utro

Kæreste utro

miavmiac

miavmiac

450 indlæg
  • Skrevet
Hej damer, fandt ud af at min kæreste tidlige har været i et sexforum, dengang han var sammen med sin eks, hvor han : søger efter damer i alderen 18-25. Søger danske piger. Altså imens han var sammen med sin eks kæreste.. ved ikke om jeg skal fortælle ham at jeg har fundet ud af det. Der står derinde at han ikke har været online, i den tid jeg har været sammen med ham. Men synes stadig det er lidt klamt at han har brugt sådanne sider for at lede efter piger at være utro med... Hvad synes i ? En gang utro altid utro ? Skal jeg fortælle ham hvad jeg har fundet ud af ? Eller lade det ligge i fortiden. Der var i starten af vores forhold mange problemer omkring andre damer, og han sagde han altid havde været sådan i andre forhold. Der har ikke været noget problem i lang tid... Men er bange for at han måske er den utro type ? HJÆLP
miavmiac

miavmiac

450 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
miavmiac

miavmiac

450 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
miavmiac

miavmiac

450 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

91 indlæg
  • Skrevet
Både og.. Hvis du ikke har på fornemmelsen af han har lavet skidt, mens i har været sammen, så syntes jeg ikke der er nogen grund til at grave i det. Vi bliver jo alle (næsten alle) klogere med alderen. Han kunne jo også vende den om, og spørge hvor DU ved fra han har en bruger på sådan et site ;)
Hello-Mr.

Hello-Mr.

111 indlæg
  • Skrevet
Har du overvejet om Du er for kontrollerende og jaloux anlagt?? Du stalker han tilbage til FØR i er sammen, og her lægger du så et eller andet i en text om HAN ikke har opført sig pænt.... Dels behøver han jo på ingen måde have haft kontakt til nogen, og ej heller at have lavet noget som helst... Og så kunne det jo være det var OK mellem ham og eksen...
  • Skrevet
Giv ham en chance. Alle fyre fortjener tilliden fra familie, men så sandelig også fra hans 'significant other'. Hvis du ikke har tilliden til ham, så er det svært at få et forhold til at fungere, hvilket burde være førsteprioriteten hos jer begge. Synes ikke, at den dating side er et bevis for, at han har lavet noget med nogle andre eller om den er fra før, han fandt sammen med sin eks. Jeg synes ikke, du skal tage den med ham, for det er i sådanne situationer, at du skal stole på, at han er din - Din alene. Håber du kan få det til at løse sig og dit forhold kun bliver stærkere af denne tillid, der nu skal opbygges :-)
Bride to be

Bride to be

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg er bestemt ikke enig med de andre.Jeg vil konfrontere ham med det. Så kan det godt være du får afvide at han synes du har stukket snuden i noget du ikke skal. Men nu er det jo sådan det er og du har den viden du har. Det vil hvis det var mig altid give anledning til mistro og manglende tillid til ham at han har været sådan. Jeg har feks aldrig været nogen utro, Og jeg lægger stor vægt på at min kæreste heller ikke har det! Det er noget af det grimmeste man kan gøre ved et andet menneske og bestemt ikke i orden. Og ja jeg tror en gang utro altid utro. Ikke for at gøre dig urolig, men er man så egoistisk at man har gjort det en gang, så kan man godt finde på det igen.