1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Kærestens fortid

Kærestens fortid

tyson

tyson

7 indlæg
  • Skrevet
Hej Piger, Jeg er en fyr der elsker min kæreste overalt på jorden. Men, men, men.... Hendes fortid gør mig jaloux, vred og ked af det. Det ødelægger mit humør, hvis jeg bliver mindet om det og det får mig til at skabe dårlig stemning og ødelægge vores forhold. Jeg kan jo ikke lave om på hvilke kærester hun har haft, hvor mange hun har været sammen med, at hun har haft en trekant osv. Hvordan lader jeg vær med at blive påvirket af det, så jeg kan være den fantastiske kæreste jeg er, når jeg ikke tænker på disse ting? På forhånd tak!
Lani

Lani

64 indlæg
  • Skrevet
Du bliver nødt til at gøre op med dig selv om det betyder noget for dig eller ej. Hun kan ikke ændre på det, om hun vil eller ej, så du bliver nødt til at slutte fred med det, trække en streg i sandet og komme videre. Hvis det er fordi hun ofte nævner det, så pænt sig at det gør dig lidt ked af det og om det er noget der nødvendigvis behøves at blive nævnt. Vi er formet ud fra de oplevelser vi har haft gennem livet, så hun havde sikkert ikke været den person du forelskede dig i, hvis hun ikke havde haft alle disse oplevelser. Glæd dig over at du har en dejlig kæreste, og glem alt det andet.
hende_der

hende_der

14 indlæg
  • Skrevet
Jeg vil foreslå at du husker dig selv på, at det skete før hun kendte dig. Hun anede ikke at så fantastisk en fyr ville være hendes fremtid. Så det er jo ikke fordi hun har gjort noget, og vidst at du stod på sidelinjen. Hun havde fx. nok ikke haft en trekant hvis du var sammen med hende på det tidspunkt, hvis ikke du var op for det altså. :) jeg håber du forstår hvad jeg mener. Hendes liv før dig, er hendes liv før dig, hvor hun ikke har haft kunne (eller skulle) tage hensyn til dig. Så, så længe hun ikke gør de ting NU, hvor du fri inde i billedet er der jo ingen fare overhovedet =) jeg håber du forstår hvad jeg mener, og kan bruge mit råd=)
Aisa

Aisa

64 indlæg
  • Skrevet
Jeg er selv gift med en mand, som har en fortid, jeg ikke forstår/billiger, men det er jo netop det det er - FORTID!!! Jeg vægter KUN sådan som han er i dag. Måske er dine følelser for hende ikke dybe nok, hvis ikke du er i stand til at kunne lade hendes fortid være fortid - måske - tænk over det - hvis det er ægte kærlighed, så betyder fortiden ingenting!
tyson

tyson

7 indlæg
  • Skrevet
Tak for jeres svar! sætter pris på dem! Føler mig bare så ramt... Ved ikke hvorfor. Det er jo en form for jalousi, selvom jeg gerne vil undgå at indrømme det. En misundelse måske?? det er bare som om jeg er vred over, jeg ikke føler hun har kunne tillade sig det, fordi hun er MIN. Men det er jo fortid.... Kan ikke forstå hvorfor det skal påvirke mig så meget
betina123

betina123

19 indlæg
  • Skrevet
Læn dig tilbage, luk øjnene, se din kæreste for dig, benene vidt spredte, våd og åben, og så kommer en tidligere veludrustet kærestes lem og trænger dybt og hårdt op i hende. Og hun vil have mere..........

Mest populære tråde