1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Kondom?

Kondom?

• Skrevet
  • Sidst opdateret
Hey piger, ville høre om i har nogle gode måder, at få sagt at vi lige skal huske kondomet 😄Jeg synes nemlig godt det kan være lidt svært, fx med engangsknald eller når man bare ikke har været sammen før. Har et par oplevelser med fyre, som er blevet småirriterede, hvis jeg har nævnt kondomet. De fyre var godt nok ikke nogle "værd at holde på", hvis man må sige det sådan 😃 Hvordan får i det sagt det på en måde, så det stadig er lidt frækt? Det må vel være muligt, at kunne gøre det til en del af "legen". Knus Lilleskiden, som har en date med et crush i morgen 😋
5'eren

5'eren

28 indlæg
  • Skrevet
Lige som dig synes jeg godt det kan tage lidt stemning at skulle snakke om at den også lige skal pakkes ind. I min storhedstid som single, fandt jeg en ret god måde at få kondomet med i senge. I stedet for at skulle spørge om han ikke kunne tage det på, havde jeg altid selv styr på at have et med hvis der skulle ske noget. Også rulle det på ham med munden. Han synes det er vildt fræk det gør også man ikke behøver at gøre det akavet, at han skal rode skufferne igennem for at finde et! :-)