1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Kyskhedsbælte

Kyskhedsbælte

Dracae

Dracae

12 indlæg
  • Skrevet
Jeg er en mand der har et kyskhedsbælte af stål som kan låses sikkert fast. Når jeg har det på kan jeg ikke have sex eller røre ved mig selv. Jeg ønsker at bære kyskhedsbæltet resten af året (inkl. nytårsaften), og har i den forbindelse brug for en til at sørge for at jeg ikke kan få fat i nøglen i den periode. Du kan holde nøglen enten ved at vi mødes (hvis afstanden passer) og du får nøglen, og vi mødes igen når jeg skal have den tilbage, eller jeg kan låse nøglen inde i et pengeskab som låses med en kode, som du får og som jeg ikke kan huske. Det vigtigste er bare at jeg under ingen omstændigheder må kunne komme fri før du giver mig lov til det. Jeg kan kontaktes her eller på email dracae@gmx.com
contrast

contrast

1589 indlæg
  • Skrevet
Du giver bare ikke op, hva'? Hvor mange gange vil du skrive herinde før du finder ud af, at Woman er det forkerte forum at spørge på?
Tezz

Tezz

2 indlæg
Det kan jo være, at det er en fantasi han har. Det bør respekteres 😊
gitte345

gitte345

473 indlæg
Jojo, men det er en sag for scor.dk, ikke woman.dk.
contrast

contrast

1589 indlæg
Præcis :)
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
Husk rustfjerner for ormens skyld.........
Dracae

Dracae

12 indlæg
  • Skrevet
Beklager hvis jeg har stødt nogen, men min henvendelse er seriøst ment. Så skriv endelig hvis du vil hjælpe mig.
contrast

contrast

1589 indlæg
Hvis du læser ovenover, så er Woman ikke til den slags henvendelser. Prøv scor.dk

Mest populære tråde