1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Need help :)

Need help :)

JaneCott

JaneCott

2 indlæg
  • Skrevet
Hi, I am a man, looking for a woman, who would like to teach me, how to be a woman - act, dress, think, talk, walk, etc. Maybe even become friends. If you are willing to do it - changemtf@hotmail.com. Thank you. Have a nice weekend ;). BR Jane
tricia221

tricia221

3 indlæg
  • Skrevet
Jeg elsker mannen min så mye vi var fornøyd med to barn, en gutt og en jente. 3 måneder siden begynte jeg å legge merke til noen underlige forandringer fra ham. noen uker senere fant jeg ut at mannen min ser noen andre. Han begynte å komme hjem sent fra jobb, han bryr seg knapt om meg eller barna lenger, noen ganger går mannen min ut og kommer ikke engang hjem i noen dager. Jeg gjorde alt jeg kunne for å fikse dette problemet, men ingenting fungerte. Jeg ble veldig bekymret og trengte hjelp. Jeg leser om Dr Goko-historier på et nettsted som foreslo at Dr Goko kan bidra til å løse ekteskapelige problemer, gjenopprette ødelagte relasjoner og så videre. Så jeg kontaktet ham og jeg fortalte ham mine problemer. Han løst mitt ekteskap og han gir en løsning på mitt problem, nå er mannen min og jeg igjen sammen igjen. alt fungerer bra i mitt ekteskap, og jeg er så glad at Dr Goko bringer mannen min tilbake til meg. hvis det er noe problem i ditt hjem, helse, ekteskap / forhold og mer send epost til Dr.gokosspiritualcaster@gmail. com

Mest populære tråde