1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Ny fyr

Ny fyr

CE

CE

41 indlæg
  • Skrevet
Jeg mødte en fyr i byen for en lille måneds tid siden. Vi dansede og hyggede os, men jeg var virkelig fuld, så derfor holdte jeg igen. Jeg møder ham så igen i byen nogle uger senere, og denne gang noget mindre fuld, og han var helt ædru, og er så sød at køre mig hjem. Han bliver et par timer, og vi holder om hinanden, men så heller ikke mere. Jeg har absolut intet erfaring med fyre eller sex, og jeg synes, det er så pinligt, når jeg er 21 år! Jeg kan sagtens danse tæt i byen, men når det kommer til det rigtig intime trækker jeg mig, fordi jeg nok skammer mig lidt over min mangel på erfaring. Jeg tror også, at det kommer bag på mange, fordi jeg er en ret almindelig ung kvinde, men jeg har haft nogle lidt hårde år som 15-18 årig med dårlig selvtillid, hvor mange jo ellers har deres debut. Men nu er jeg jo en glad og dansende pige! (i hvertfald dansende når jeg er i byen, og der er kommet lidt alkohol i mig) Jeg virker nok ikke temmelig genert, når jeg står og danser med fyrene. Nå, men jeg skriver lidt sammen med den her fyr, og er også så "heldig" at modtage nogle ret ærlige "fulde-beskeder" fra ham til nytår, hvor han fortæller, at han virkelig godt kan lide mig osv. Vi bliver så enige om at mødes, og det ender så ud i, at han bliver natten over. Jeg havde på det tidspunkt aldrig sovet med en fyr før, så var lidt nervøs. Vi hygger og rører ved hinanden, og jeg giver ham et handjob. Han får ikke rigtig lov til at røre så meget ved mine privatedele. Næste gang vi skal sove sammen, foregår det lidt på samme måde, men han vil så gerne slikke mig, og efter lidt sweet talk får han lov. Det var egentlig fint, men også lidt skræmmende at have en person dernede.. Han vil så gerne have sex (det ville han også første gang), men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at fortælle ham, at jeg er jomfru! Han virker temmelig erfaren, og jeg tror, at det vil komme bag på ham, og måske skræmme ham væk. Vi har sovet sammen en tredje gang, og det foregik lidt som de andre gange, dog var jeg virkelig træt, så han måtte klare sig selv.. Og han var virkelig skuffet, og spurgte mange gange hvorfor vi ikke skulle have sex, og det kan jeg jo godt forstå, fordi jeg ikke virker uinteresseret i det, men jeg er så bange for at sige det, og samtidig virkelig bange for, at det måske ikke lykkedes.. Om morgenen da vi vågnede, fik han lov til at slikke mig efter en del overtalelse, og han prøver også at give mig finger, men det vil jeg ikke have. Jeg kan godt bruge tampon, men så er det også det! Så tanken om, at han vil stikke 2-3 fingre ind, og undre sig over, hvorfor der var så lidt plads, er simpelthen så pinlig, og så er jeg samtidig også bange for smerten ved det.. Han vælger så i stedet at stikke tungen ind, som jeg med det samme beder ham om at fjerne.. Han spørger igen hvorfor, og jeg kan jo ikke få mig selv til at sige! Men nu har vi sovet sammen 3 gange, og jeg føler på en eller anden måde ikke, at jeg kan trække den så meget længere, og jeg synes egentlig heller ikke, at det er spørgsmål om, at jeg ikke er klar, for jeg vil faktisk rigtig gerne, men jeg er så bange for smerten, fordi jeg åbenbart er så snæver dernede, og jeg vil være så pinlig, hvis han ikke kan få den ind. Samtidig må jeg nok også erkende, at jeg ikke tænder helt vildt meget på ham, men jeg synes, han er sød, og vi griner meget sammen, så jeg har heller ikke lyst til at afskrive ham. Jeg tror egentlig at tanken om smerten og den skam det vil medfølge, hvis det ikke lykkedes afholder mig fra at gøre det med ham. Generelt afholder det, at jeg er jomfru og bange for smerten ved første gang, mig for at indlede forhold til nogle fyre. Nogle råd? Jeg ved godt, at jeg burde tage snakken med ham, men jeg har egentlig mest lyst til at holde det for mig selv.. Kan man få gjort noget ved sin jomfruhinde hos en gynækolog? Jeg har selv forsøgt at tage den, men den virker så ualmindelig hård, at det bare ikke lykkedes mig..
Silkekimono

Silkekimono

9 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Kære CE For det første, så skal du ikke skamme dig over, at du ikke har mistet din mødom. Sex skal aldrig opstå, fordi man føler sig presset, og det har bare ikke føltes rigtigt for dig endnu. Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at dele det med ham "den nye fyr" - selvom jeg dog tror, at han ville have mere forståelse for situationen, hvis han vidste, hvad der lå bag. Men din mødom er DIN, og det skal du have lige så meget for dig selv, som du vil. Og husk, du er kun 21 - hvis du stadig ikke er klar, så vent! Det der med at du føler, "at du ikke kan trække den længere", må du ikke føle! Det er lige meget, hvor lang tid der går, du "skylder" aldrig en mand sex i den situation. Hvis du føler, at han presser dig, eller at du er bange for, at han vil blive sur osv, hvis der går længere tid, så er det ikke ham, du skal have sex med din første gang, synes jeg. Du siger, at du ikke tænder helt vildt på ham, men at han er sød? Hmm, jeg tror, at du skal gøre op med dig selv, hvad det betyder for DIG at miste mødommen. For nogen skal det helst være med en, de er forelsket i. Andre vil bare gerne have det "overstået", men en person de er tryg ved. Hvad forventer du selv? Hvad skal dit forhold være til personen? Det tror jeg er vigtigt, at tænke over. Jeg kan godt forstå, at smerten skræmmer dig. Men det varierer meget fra person til person, om det gør ondt/hvor ondt. Det gjorde ret ondt for mig selv første gang, så jeg måtte stoppe. Det respekterede min (nu) ekskæreste selvfølgelig. Gangen efter gjorde det så lidt mindre ondt, og vi tog det helt stille og roligt. Så blev det faktisk rigtigt rart. Mit bedste råd er at gøre det med én som du føler dig tryg ved! Jeg synes personligt, at hvis du er meget nervøs (især for smerten), er det bedst, at fyren du er sammen med ved, at du er jomfru. HUSK, du skal aldrig skamme dig over at være jomfru eller at sige fra når det kommer til sex. Lyt til din mavefornemmelse og hvis du er i tvivl, så er du nok ikke i tvivl, dvs: vent! Held og lykke! :-)
Mr.grey

Mr.grey

9 indlæg
  • Skrevet
Hej Ce hvis du er usikker og gerne selv hvil have kontrollen over det tempo det skal gå i de første pa gange så kunne du med en fordel bruge en dildo . Også kan du jo selv føle efter om hvor Dan det føles også kan det være at du kan få løsnet lidt op til når du føler dig klar på at prøve den eget vare .;)
Mr.grey

Mr.grey

9 indlæg
  • Skrevet
Hej Ce hvis du er usikker og gerne selv hvil have kontrollen over det tempo det skal gå i de første pa gange så kunne du med en fordel bruge en dildo . Også kan du jo selv føle efter om hvor Dan det føles også kan det være at du kan få løsnet lidt op til når du føler dig klar på at prøve den eget vare .;)
Naika

Naika

411 indlæg
  • Skrevet
Vent "Samtidig må jeg nok også erkende, at jeg ikke tænder helt vildt meget på ham, men jeg synes, han er sød" han er ikke den rigtige,så ville du ikke føle sådan:)
rejehop123

rejehop123

4 indlæg
  • Skrevet
Hej CE, jeg synes du er vanvittig sej! 
Jeg er selv 20 år og jomfru. Heller ikke noget jeg ligefrem er stolt af, og noget jeg ofte holder for mig selv og synes der er vanvittigt pinligt faktisk. Men jeg har erfaret mig er fyrene er meget meget forstående. Faktisk har jeg lige mødt en fyr, og jeg valgte efter meget kort tid bare at smide kortene på bordet og fortælle ham, at jeg var jomfru og ikke var særligt glad for berøring, så det kom altså til at tage noget tid, fordi jeg tidligere har haft nogle mere uheldige oplevelser. Han er meget meget meget forstående, og helt cool med situationen. Jeg ved det kan virke så uoverskueligt og langt ude, men seriøst snak med ham, det er så vanvittigt rart at man bare kan slappe af og snakke om ens bekymringer i stedet for bare at afvise. Første gang vi sov sammen var jeg lidt småfuld, og han vidste godt jeg var meget uerfaren og utryg ved hele situationen, og selvom han intet forkert gjorde, så endte jeg alligevel med at få et angstanfald og han måtte køre mig hjem midt om natten.. Vi så hinanden dagen efter og snakkede om det hele, men der skete ikke mere. Lige nu er han på sæson de næste 4 måneder.. Men vi snakker jævnligt sammen, og han er meget interesseret i, hvad jeg er bange for, og meget forstående omkring det. så vi tager det i mit tempo, og ser om der stadig er noget når han vender hjem igen. Men virkelig se om du ikke kan få overvundet dig selv og fortæl det til ham. Jeg er 100 på at han vil være forstående, og det vil få dig til at slappe mere af. Det kan godt være, at du på nuværende tidspunkt er blevet i tvivl om, hvorvidt det skal være ham, men det kan også være at det bare er en undskyld du sætter op for dig selv, fordi du er usikker? Man kommer længst med sandheden og 100 du vil føle dig mere tryg i det, og hvis ikke han skal være den første, så kan du altid udnytte det til at skaffe lidt erfaring. :) 
Bamsefar

Bamsefar

49 indlæg
  • Skrevet
Statistisk set, så debuterer piger som 19 årige idag. Det er muligt at du har set eller hørt om nogle der gik igang som 15 årige. Men det er langt fra flertallet. 21 år er ingenting, det er en helt fin alder at debutere i. Senere er også ok. Du skal som de andre siger også have det godt i situationen. Som fyr, så er det ofte noget lettere at forholde sig til hvad en pige siger, frem for hvad hun gør. Så hvis du kan lide ham, så fortæl ham om situationen. Måske har han nogle ideer til hvordan i kan være sammen på en måde som er rart for ham også, uden at det bekymrer dig. Snæver eller ej, så kan der altså komme en gigantisk baby ud igennem hullet, så en lille bitte pik skal der nu nok være plads til :) Så du skal ikke være bekymret på fyrens eller anatomiens vegne. Første gang er altid svær, og jeg kender faktisk ikke nogen der kigger tilbage på den og tænker "wow, det var bare det bedste jeg nogensinde har prøvet". Også selvom man måske havde forventet det ville være det. En god fyr vil prøve at gøre det til en god oplevelse, men det kan han jo ikke hvis du ikke tør sige det til ham....